Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Pages (50): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium
De irritaties des levens

Er zijn zo van die dingen waar ge u ongelooflijk in kunt ergeren, wat zijn zo wat de dingen waar jullie je in ergeren, of die je echt haat?

I'll start :

- Vrachtwagens die andere vrachtwagens gaan voorbijsteken tegen 101km/u terwijl de andere 100km/u rijdt. Ge blijft er dan zo 5 minuten achter hangen voor ge verder kunt rijden.
- Oude mensen achter 't stuur die niet doorhebben dat het gevaarlijk is om tegen de helft van de maximumsnelheid op een autostrade te rijden. Meestal dan nog op het linkerbaanvak
- Ik kan er echt niet tegen dat mensen achterbaks zijn. In mijn gezicht vriendelijk zijn, maar achter mijn rug voos liggen doen. Zeg het dan gewoon in mijn gezicht he.


Er zijn nog dingen, maar kan er zo niet direct opkomen. Zal voor later zijn


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Dec-17-2004 10:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

- mensen die baggere voor dood om hun voiture te parkeren
- openbaar vervoer wor ik echt zot van, altijd te laat zijde daarmee


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Dec-17-2004 10:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

- kerstverlichting langs de straat (zie angry thread)

- mensen die heel hard hun best doen om zich anders voor te doen dan ze in werkelijkheid zijn (en de onnatuurlijkheid die daarmee samenhangt)

- onachtzaamheid in het verkeer (indraaien zonder in de spiegels te kijken, fietsers die nergens remmen omdat ze denken dat ze overal voorrang hebben, enz.)


ik vul later nog wel aan.


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Dec-17-2004 10:31  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Tijdens de feestdagen vooral:

Mensen die op straat/in de winkel lekker breed naast elkaar lopen te slenteren (al dan niet met additionele wagentjes of kinderen) en zodoende het hele voetpad/gangpad blokkeren, en dan nog regelmatig blijven staan ook om uitgebreid etalages of rekken te bekijken...terwijl ze even breed blijven staan!!!
Probeer dan maar eens voorbij te steken of u ergens naartoe te haasten...

En dan nog vies kijken ook als ge heel beleefd "pardon, mag ik even passeren?" vraagt, of ze vriendelijk een klein duwtje geeft zodat ze wel opzij moeten. I haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate it!!


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Dec-17-2004 10:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Zevan
Hunting Orion in progress



Registered: Dec 2001
Location: Hasselt
Re: De irritaties des levens

quote:
Originally posted by Xilver
- Vrachtwagens die andere vrachtwagens gaan voorbijsteken tegen 101km/u terwijl de andere 100km/u rijdt. Ge blijft er dan zo 5 minuten achter hangen voor ge verder kunt rijden.
- Oude mensen achter 't stuur die niet doorhebben dat het gevaarlijk is om tegen de helft van de maximumsnelheid op een autostrade te rijden. Meestal dan nog op het linkerbaanvak


verkeersklassiekers

- mensen die pas 2m voordat ze moeten afslaan vollebak op de rem gaan staan en dan pas hun pinker opzetten
- mensen die hun pinker helemaal niet opzetten, vooral bij n rond punt


___________________

Old Post Dec-17-2004 10:41  Belgium
Click Here to See the Profile for dj Zevan Click here to Send dj Zevan a Private Message Add dj Zevan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

yep, Jasper doet me aan iets denken

-> vooral hier in Brugge van toepassing... toeristen die op het fietspad of op straat lopen.


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Dec-17-2004 10:46  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

mensen die hun pinker nie gebruiken op ronde punten

met de fiets nr tstation rijden om te gaan werken en door de regen kletsnat op den trein moeten gaan zitten


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Dec-17-2004 10:47  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tijdens de feestdagen vooral:

Mensen die op straat/in de winkel lekker breed naast elkaar lopen te slenteren (al dan niet met additionele wagentjes of kinderen) en zodoende het hele voetpad/gangpad blokkeren, en dan nog regelmatig blijven staan ook om uitgebreid etalages of rekken te bekijken...terwijl ze even breed blijven staan!!!
Probeer dan maar eens voorbij te steken of u ergens naartoe te haasten...

En dan nog vies kijken ook als ge heel beleefd "pardon, mag ik even passeren?" vraagt, of ze vriendelijk een klein duwtje geeft zodat ze wel opzij moeten. I haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate it!!


Ow ja idd, ik haat da ook
Ik ben daar echter wel iets minder subtiel in. Meestal zeg ik dan zo redelijk luid van "Wete, ga anders op de grond liggen, dan kunnen we helemaal nimeer door"


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Dec-17-2004 11:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah
******



Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium

- Mensen die in mijn gat komen rijden, terwijl ze me gemakkelijk kunnen inhalen
- Hollanders die op een rotonde naar links pinken wtf! ge kunt toch enkel rechts => hun logica is wel dat als ze de rotonde opgaan en pas de derde straat afmoeten, ze dat willen aangeven door links te pinken, maar hoe in godsnaam moet gij weten wanneer die op de rotonde gereden is. Ik heb hier al zo vaak n discussie over gehouden met men hollandse familieleden, ma ze blijven voet bij stuk houden dat dat 'moet'... Btw, zij jagen zich ook ferm op omdat wij belgen eigenlijk maar weinig voorrang rechts verlenen.
=> Wet van Murphy zeker; ma ik rem dus meestal af voor n straatje van rechts, ma als ik dan eens gehaast ben en ik denk: ja ben hier al 100 keer gepasseerd en hier komt toch geen kat uit, komt er dus net op dat moment, terwijl ik niet heb afgeremd, een auto uit.
- Mensen bij mij op school die willen profiteren door zelf niet naar de les te gaan en dan via via aan uw nota's proberen te geraken, omdat ze weten dat ge iedere week naar de les zijt geweest. Ze zijn te voos om het zelf te vragen, dus proberen ze via een goede vriendin van me daaraan te geraken. Tjeez, vraag t dan gewoon! Ma ze willen dus niet dat ik hun ook eens iets zou kunnen vragen, snappie
- Haantje de voorste bij ons in de klas, die zomaar lessen liggen te verzetten, omdat dat voor hun niet uitkomt. Ze beweren dan wel dat ze 'in naam van de groep' spreken, terwijl de meerderheid (waaronder ik dus heel vaak) uit de lucht komt gevallen. Mooi voorbeeldje hiervan => 23 december van 18u15-20u15 Frans. Heb om 13u een presentatie van groepswerk, dus dat zijn serieuze springuren!
- Blokkertjes bij mij in de klas die met alles in orde zijn (das ni erg), maar als ze dan vragen: "En wat heb jij al gedaan" en jij reageert met "Oh, nog niets, zal dat wel tijdens de blok doen" ze u zo'n blik toewerpen en eventjes gauw vermelden 'dat dat onmogelijk is en zeker niet zal lukken'. Kwestie van uw medemens wat op te jagen.. My god, ik heb t zo ieder jaar gedaan, dus zal t dit jaar ook wel lukken => And if not; what do you care?
- Achterbakse mensen - als er iets is: zeg t gewoon en zit niet rond de pot te draaien. Babbel erover, spit it out en dan kunt ge eraan werken ipv mekaar zwart te maken.
- Zoals jasper enz aanhaalde, mensen die zo 'doelloos' liggen rond te lopen en opeens halt houden op t trottoir en zo dom staan te kijken en de weg blokkeren. En net als ge ze dan wilt voorbij gaan, zij t ook opeens in hun krammen krijgen en terug willen vertrekken en daardoor tegen u aanlopen en u zo'n lastige blik toewerpen... Meestal geef ik daar ook wel zo'n opmerking op (in zo'n gevallen -> beetje evil)
- Mensen in t restaurant die me behandelen alsof ik een 'slaafje' ben ofzo... of een opmerking geven à la: "Ja meisje, dan had je maar moeten studeren.." My god, ik durf ervoor te wedden dat de meeste van die wijver maar tot hun 14e ofzo naar school zijn geweest en op kosten van de man iedere dag wat komen roddelen en mensen bekritiseren. Hate those!

Oef! Dat deed goed


___________________

Old Post Dec-17-2004 12:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

1. mensen die niet stoppen met hunnen auto als gij (vooral in de gietende regen) te voet staat te wachten aant zebrapad om over te steken

2. snobwijven

3. oude mensen die trouw zweren aan de "die jeugd van tegenwoordig" mentaliteit

4. idd, mensen die slenteren en dan ineens voor een etalage stoppen... maar kben er een goede gewoonte van aant maken om die dan gewoon volop omver te lopen


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Dec-17-2004 12:04 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceSeeker
Laurent garnier Addict



Registered: Dec 2001
Location: Genk

OMG.....classic...niet pinken aan rotonde
Elke keer als da gebeurt bij me, dan begin ik me op te jagen geezes


___________________


Best of the best:
Laurent Garnier - sambu

Old Post Dec-17-2004 12:13  Belgium
Click Here to See the Profile for TranceSeeker Click here to Send TranceSeeker a Private Message Visit TranceSeeker's homepage! Add TranceSeeker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

vooral aant sas is da irritant... andere rotondes hebbek der niveel last van


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Dec-17-2004 12:23 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmazing ID from Leandro Gamez's set (Electro/Tech-House style)#2 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackManuel Arenas - "Spanish Rose" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!