Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Pages (74): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
x-dream
Kurai is my slave!



Registered: Nov 2000
Location: Sweden

quote:
Originally posted by reveal
ringer nån 04:10 blir man ju förbannad

men ok, nu är klockan 05:21... still listening


Det beror ju på vem det är som ringer men....Det var ju ett helvete att somna om sen iaf...Vi ju sätta på en gammal video film för att somna....

Old Post Sep-23-2001 09:39  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by x-dream


Det beror ju på vem det är som ringer men....Det var ju ett helvete att somna om sen iaf...Vi ju sätta på en gammal video film för att somna....


Testa smörig pop-musik! Du somnar garanterat när du hör att den tredjde låten är likadan som dom andra 2!


___________________

Old Post Sep-23-2001 18:43 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!



Registered: Nov 2000
Location: Sweden

quote:
Originally posted by mindshooter


Testa smörig pop-musik! Du somnar garanterat när du hör att den tredjde låten är likadan som dom andra 2!


Det värsta är ju att jag inte lyssnar på sån musik.....

Old Post Sep-23-2001 20:06  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

quote:
Originally posted by x-dream


Det värsta är ju att jag inte lyssnar på sån musik.....


det är väl det som är det bästa?

Old Post Sep-23-2001 20:27 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

Vafaen... nu tycker jag ni är lite trångsynta igen. Tacka vet jag Lets dance med 5IVE. Hur skön är inte den... men allvarligt, det finns jäligt mycket bra musik utanför trancen. Inspire and be inspired!


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-23-2001 20:35  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

heheheh
du har rätt, men just den "pop" som spelas i mtv/radio, den har jag mkt svårt för

btw: jag gillar din lista över alltime-favoriter, vanilla ice speciellt

Old Post Sep-23-2001 20:38 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!



Registered: Nov 2000
Location: Sweden

quote:
Originally posted by reveal


det är väl det som är det bästa?


Det är ju sant....Tänk dig att sitta framför datorn å lyssna på typ spears å sån skit musik....Fan man skulle ju smälla av.....

Old Post Sep-23-2001 20:59  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by Aendy
Vafaen... nu tycker jag ni är lite trångsynta igen. Tacka vet jag Lets dance med 5IVE. Hur skön är inte den... men allvarligt, det finns jäligt mycket bra musik utanför trancen. Inspire and be inspired!


Ok ditt uppdrag är att nämna en bra låt på radio.....
Ojojoj vad du ska bli flamad nu


___________________

Old Post Sep-24-2001 05:42 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

Jag tar ett par favoriter så får ni la hitta fel på dem, jag skiter i vilket för jag står för min allround smak. Olika musik för olika tillfällen. Vem faen har sex till trance?

BV3K; Astounded
Mary J Blige; Family affair
Eve feat Gwen Stefani; Let me blow your mind
Kylie Minogue; Outta my head
Lilleman; Vart tog pappa vägen
Catatonia; Stone by stone
Håkan Hellström; Nu kan du få mig så lätt (hatar denna killen och hans övriga låtar, men denna låten... tror det är för att den speglar min verklighet så jäla precist som jag tycker den är bra. Men jag var tvungen att skriva den bara för att jävlas)
Oldie but goldie: Spice girls; Viva forever
Personlig favorit: Malaria feat Chicks on speed; Kaltes klares wasser


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-24-2001 14:50  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

tror att de flesta gilalr musik inom olika genrer, även om folket här lyssnar mest på trance
men saken är den att även om radio spelar låtar som man faktiskt tycker är bra ibland så är det helt olidligt att tvingas lyssna på 10 skitkassa låtar innan det kommer 1 som man tycker är bra... för att inte tala om reklam och deras eviga skitsnack om hur just deras kanal är bäst, och att trafiken flyter fint där och där...

Old Post Sep-24-2001 15:02 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by Aendy

Håkan Hellström; Nu kan du få mig så lätt
'

Ja nu har vi fått dig ganska lätt!
Nu kan vi flama dig hur mycket vi vill och när vi vill för det här


___________________

Old Post Sep-24-2001 15:06 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

Problemet är att om man kör bil här i STHLM så måste man i princip lyssna på lokalradion med trafikinfo hela tiden... annars kan man sitta i kö hela dagen. Innan var det ju det givna tillfället att lyssna på riktigt skön musik, för det finns inget bättre än att köra busigt när man lyssnar på trance.


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-24-2001 15:10  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help ID this song [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Choose pres. That Mucho - "Release Me" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:42.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!