Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trance 2012
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21]   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by Hank608
Ah, sympa comme idée !!!
Je me tâte à prendre le combo 2 blu-ray avec celui d'Elements of Life que j'ai qu'en DVD.

Par contre le 1er DVD qu'ils ont restauré, avait un son très moyen, ce serait bien d'avoir un retour sur ce point précis, parce que j'achète pas un blu-ray musical juste pour une belle image...

ben je pense me faire le même combo... si tu es patient je te fais un retour dans 15 jours

Old Post Dec-17-2012 12:09  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Visit BlackHole's homepage! Add BlackHole to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

OK, je vais attendre alors, puisque j'ai déjà tout en DVD, autant qu'il y ait un vrai avantage.

Par contre le truc drôle : les 2 blu-ray de Tiesto ça fait le même prix que celui d'AVB - Mirage
Et si on va sur Amazon.fr, le blu-ray d'Elements of Life fait plus du double du prix par rapport à Amazon.de ! Les autres sont introuvables sur le site français.

Old Post Dec-17-2012 12:24 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Commandé blu-ray TIC 1 et TIC 3 + un DVD de Oakenfold que j'avais en vieux rip pourri. Au total moins de 50€ avec le port... joyeux noel

Old Post Dec-17-2012 21:55  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Visit BlackHole's homepage! Add BlackHole to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
discogs.com

Registered: Mar 2004

Le nouvel album de notre Lolo national, décomposé précédemment en deux chapitres, Dark Lines et Bright Lines.

Joyeux Noël

Masters At Work@Tomorrowland 2013

Old Post Dec-18-2012 13:00  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by BlackHole
Commandé blu-ray TIC 1 et TIC 3

Pareil, j'ai pas voulu attendre ta review Je devrais les recevoir demain.

Old Post Jan-23-2013 09:15 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Hank608
Pareil, j'ai pas voulu attendre ta review Je devrais les recevoir demain.

finalement j'ai pas fait de review mais a mon avis le son est pareil que le DVD... donc juste l'image est mieux... mais bon ca fait du bien de se refaire un tel événement !!!

Old Post Jan-23-2013 18:18  France

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trance 2012
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21]  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:35.

Forum Rules: