Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [27/11/2010] PITC is Back @ Nancy (54)
Pages (66): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Migoa
Lama Invasion



Registered: Jun 2007
Location: Tours

Heureusement qu'il reste des filles sur le forum pour nous calmer moi j'dis, sinon ça va encore finir en histoire d'élite tout ça

Old Post Oct-21-2010 22:13  France
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

quote:
Originally posted by Migoa
Heureusement qu'il reste des filles sur le forum pour nous calmer moi j'dis, sinon ça va encore finir en histoire d'élite tout ça


Pis bon, reste qu'anne et moi, ca fait peu mais bon, //coeur


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Oct-21-2010 22:18  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

Val c'est pas une fille

et po compris le poste d'adri


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Oct-21-2010 22:27  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by birante
et po compris le poste d'adri

Ca sent le rolleyes XXL en guise de réponse ^^


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Oct-21-2010 22:29  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion



Registered: Jun 2007
Location: Tours

Faut tout vous expliquer !


Je disais juste qu'heureusement qu'il rester des filles sur les forum (pas sympa d'oublier val ) pour calmer nos ardeurs de mâle dès qu'on parle d'une fille en robe parce que sinon on finira en élite du p0rn à force de renarder partout voilà ! (cf mon post dans le bullshit avec les multi-trolls sur sylvain).

Old Post Oct-21-2010 22:48  France
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

ah parce que parler d'une fille qui fait la danse de la loutre ça vous excite ??


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Oct-21-2010 23:06  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France

quote:
Originally posted by birante
ah parce que parler d'une fille qui fait la danse de la loutre ça vous excite ??


Imagine qu'en plus y avait egalement la loutre. C etait une espece de parade nuptiale.

Me demande si j'ai pas des photos de cette soirée


___________________
www.dj-flo.net - MySpace - Facebook

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)



Old Post Oct-21-2010 23:26  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by Kartman
Imagine qu'en plus y avait egalement la loutre. C etait une espece de parade nuptiale.

elle pratique le cri de la loutre ou c'est réservé aux mâles


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Oct-21-2010 23:27  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France

Reste une 10aine de préventes : on a deja atteint l'objectif de remplissage

Sinon samedi j'ai vu en action le clou du dispositif lumineux de la soirée et

Can't wait de voir tout ca en action sur place


___________________
www.dj-flo.net - MySpace - Facebook

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)



Old Post Oct-25-2010 08:46  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France

Les 10 dernières préventes ont du mal a partir donc du coup je vais pas attendre la fin des préventes pour commencer a orga les voitures.


Donc deja que les gens arrivant en train et n'étant pas dans la liste se rajoutent :

Personnes a transporter depuis/vers la gare :
Gogo
Chasis
Tonton John
Diane
PyrofraG
Tony
Adri
Defcon
Kym
JC
Greg
Daniela



Et que les gens qui veulent bien passer chercher et ramener du monde a la gare se manifestent :

Voitures dispo :
La Loutre (4 places)




A priori ca ferait 12 personnes donc 3 a 4 voitures.
Merci d'avance a ceux qui m'aideront a ce niveau


___________________
www.dj-flo.net - MySpace - Facebook

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)



Old Post Oct-27-2010 13:39  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France

quote:
Originally posted by TonyParis
en tacos ca le fait si ya pb ?


Ca doit le faire mais il n'y aura pas de probleme

Je prefere demander deja aux TA car les nanceens connaissent pas forcement vos gueules meme si au son on vous entend de loin


___________________
www.dj-flo.net - MySpace - Facebook

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)



Old Post Oct-27-2010 14:07  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident



Registered: Nov 2006
Location: in the forest obv

moi je vous tiens au courant (Flo et Low-R) de ma venue et comment dans les jours qui viennent vu que je bosse ce weekend là. J'espère avoir mon dimanche (vu que j'ai des jours de congé à droite à gauche).

Si j'ai mon dimanche ça devrait faire:

Nadine dans la Low-R's car, Bibi arrive au PITC dans son costard qui pue par le train (quelle heure je ne sais po encore, je crois que l'arrivée est vers 21/22h , ca va être dur de trouver kkun de pas ravagé pour conduire ^^) et repart en Low-R's car le dimanche.


Sinon n'&tant point sur de l'avoir ce jour jez penche pour ne rien, demander et appeller comme quoi j'suis malade (y'a même moyen de que je vomisse au tel histoire de faire plus réaliste).

voilà


___________________
Yesterday is Apero, Today is Apero, Tomorrow is Apero

Old Post Oct-27-2010 14:08  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [27/11/2010] PITC is Back @ Nancy (54)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (66): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed a name for this Goa trance song [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFunkbox - Coming [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:22.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!