Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [19.09.2015] FABLES Festival w/Airwave, Ferry Tayle, Dan Stone,... (STRASBOURG)
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FerryTayle
French Trance Wizard



Registered: Oct 2003
Location: Longue dur�e
[19.09.2015] FABLES Festival w/Airwave, Ferry Tayle, Dan Stone,... (STRASBOURG)

Hello à tous

Après quelques mois de silence, voilà une nouvelle initiative et le premier festival trance digne de ce nom.
Je remercie d'avance les personnes qui m'ont aidées sur ce projet et les DJs qui ont voulu me suivre. Si cette première édition de Fables se passe bien...on en ferra d'autre



Donc voilà ca se passera à Strasbourg, dans un lieu magnifique qu'est le Jardin des 2 rives.
C'est encore un nouveau projet, donc d'avance, mes excuses si il y a quelques loupés mais on fera en sorte que vous passiez tous un bon moment

Entrée 10€ en prévente et 15€ sur place
Les boissons et repas sont plus que résonnable (2€ la biere par exemple)

C'est de 13h à minuit

Voilà , en espérant vous y voir nombreux !

Last edited by FerryTayle on Aug-18-2015 at 21:57

Old Post Aug-18-2015 21:50  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

wow.

c'est très tentant


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Aug-19-2015 11:03  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

Par contre au Jardin des 2 Rives... ce sera en extérieur ?
L'accès sera pour les plus de 16 ans ou c'est ouvert à tout le monde ?

J'espère avoir un appart d'ici là sur Strasbourg, s'il y a des personnes qui voudraient dormir sur place !


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Aug-20-2015 00:16 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

quote:
Originally posted by Hank608

L'accès sera pour les plus de 16 ans ou c'est ouvert à tout le monde ?



même question


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Aug-21-2015 12:55  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard



Registered: Oct 2003
Location: Longue dur�e

Même règlementations qu'en club
Interdit en dessous de 16
16 si accompagné

Old Post Aug-21-2015 14:27  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

Ok merci

Donc maintenant je dois réussir à être seul ce weekend pour pouvoir venir


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Aug-22-2015 02:04 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU



Registered: Mar 2006
Location: Nanterre 92

Présent


___________________

Old Post Aug-22-2015 14:22  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ultra82
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2009
Location: Genève

Vu le line-up bien uplifting ça me tente bien

L'endroit sera couvert en cas de pluie ?

Old Post Aug-22-2015 19:17  Switzerland
Click Here to See the Profile for ultra82 Click here to Send ultra82 a Private Message Add ultra82 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zenith
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2010
Location: Montbéliard

Peut-être présent si je trouve un covoiturage de nuit pour rentrer chez moi vu qu'il n'y a pas de train de nuit (ce qui n'est pas gagné).
A moins que quelqu'un ici passe par la Franche-Comté.

Old Post Aug-22-2015 20:51  France
Click Here to See the Profile for Zenith Click here to Send Zenith a Private Message Visit Zenith's homepage! Add Zenith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard



Registered: Oct 2003
Location: Longue dur�e

Oui, l'évènement sera à 80% couvert


Niveau hotel, avec le code promotion 1909 à l'Hotel ibis Styles Strasbourg Avenue du Rhin
65€ chambre simple avec petit déjeuner
75€ chambre double avec petit déjeuner

Si ca intéresse des gens

Old Post Aug-23-2015 08:10  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...



Registered: Mar 2008
Location: somewhere over the rainbow

Super initiative, et le line up fait envie. Hélas, l'annonce tombe bien trop tard pour moi de ma campagne quasi bretonne car niveau train : plus de 250€ Le faire en voiture me tente moyen car bien fatiguant sauf si co-voiturage de Paris et qu'on m'assure que je ne conduise pas sur Paris - strasbourg lol

En tout cas, bon courage et bonne soirée


___________________
Next parties :
SLEEP in the Forest
Luminosity Beach Festival & Afterparty

Old Post Aug-23-2015 18:28  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Est de la France

J'ai un appart à Strasbourg !!!

Ce sera de nouveau en colocation, mais l'appart est super grand, donc je vais demander à ma coloc si elle accepte que des personnes dorment sur place.
J'ai le lit de mon fils et 2 matelas gonflables, ça fait 3 places pour les personnes intéressées (ou 4 places si une jeune demoiselle innocente veut partager mon lit ).
Et si d'autres personnes apportent leur matelas, là il peut y avoir encore plus de monde.

Et j'habiterai à environ 2 km de la gare, 300m de l'arrêt de tram le plus proche. A suivre !


___________________
Pour la survie de la chaîne Nolife, abonnez-vous ! http://www.nolife-tv.com/souscription

Old Post Aug-25-2015 09:23 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [19.09.2015] FABLES Festival w/Airwave, Ferry Tayle, Dan Stone,... (STRASBOURG)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackorbital - one perfect sunrise REMIX?? [2005] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackParham & Dominic Plaza - Substance [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:26.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!