Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Stel uzelf voor
Pages (69): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik ben een stalker, ik stalk mensen, ... Dat is wat ik doe

had ik dat nog niet gezegd?


Nee en ik ben een gestoorde freak, nooit een gestoorde freak stalken

had ik dat nog niet gezegd? *grijns*


___________________
Ask and you shall receive.

Old Post Aug-12-2006 22:15  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Nee en ik ben een gestoorde freak, nooit een gestoorde freak stalken

had ik dat nog niet gezegd? *grijns*


euhm, nee toch niet

Old Post Aug-12-2006 22:24  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Transara
tranceaddict



Registered: Aug 2006
Location: Hamsteurdamn!

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
en dan vraagt men zich hier af waarom er zo weinig meiden op het forum zitten



Tja, ik ga nu mss een open deur intrappen, maar mijn ervaring zegt dat je vaak het hards kunt lachen met mannen! Die lopen niet meteen te zeiken als je een grap maakt die onder de gordel is

Maar goed, de meiden op het forum die er nog zijn, kunnen dit waarschijnlijk ook waarderen, anders bleven ze niet....


___________________
I have fallen in love....with trance!

Old Post Aug-14-2006 07:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Transara Click here to Send Transara a Private Message Add Transara to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

quote:
Originally posted by Transara
Die lopen niet meteen te zeiken als je een grap maakt die onder de gordel is


Een godverdomde, dikke, welgemeende +1 !


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Aug-14-2006 08:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind



Registered: Jun 2005
Location: Belgium

^ en ^^ Hehe, had het er ook nog over van't weekend hier, moet maar kijken naar eigen ouders of grootouders...

En vandaag nog ne keer eens bevestigt op het nieuws dat vrouwen minder gevoel voor humor hebben Zie link:

http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar....bron=homeArt15

T'zijn maar vieze wezens e soms

0_o...gaan ze hier mee kunnen lachen..


___________________

15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam

Old Post Aug-14-2006 09:17 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by Synthesia


0_o...gaan ze hier mee kunnen lachen..


Jawel, degeen die de moeite waard zijn kunnen dat, degeen die ge beter kunt laten voor wat ze zijn ni.


___________________
Ask and you shall receive.

Old Post Aug-14-2006 09:33  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België

oeis, nog niemand van de vrouwen een reply'ke gezet?

ik geef jullie wel gelijk. mannen zijn meer lachen en meer fun dan vrouwen over het algemeen....


___________________
How to make laptop dj-ing more exciting ?
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...

Old Post Aug-14-2006 09:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Transara
tranceaddict



Registered: Aug 2006
Location: Hamsteurdamn!

0_o...gaan ze hier mee kunnen lachen...

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Jawel, degeen die de moeite waard zijn kunnen dat, degeen die ge beter kunt laten voor wat ze zijn ni.


Ja, hoor, wordt gewaardeerd! Het is maar net of je het je aantrekt!

Zolang iemand niet persoonlijk wordt, is er niks aan de hand!

Beetje generaliseren mag wel toch? Ik bedoel, er is een algemeen gezegde bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar dat betekent niet dat ALLE vrouwen niet kunnen autorijden. Ik erger me af en toe ook kapot aan die mutsen achter het stuur, maar er zijn net zoveel mannen die rijden als een koe met zijn onderbroek verkeerdom aan!


___________________
I have fallen in love....with trance!

Old Post Aug-14-2006 10:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Transara Click here to Send Transara a Private Message Add Transara to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by Transara
Ik bedoel, er is een algemeen gezegde bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar dat betekent niet dat ALLE vrouwen niet kunnen autorijden. Ik erger me af en toe ook kapot aan die mutsen achter het stuur, maar er zijn net zoveel mannen die rijden als een koe met zijn onderbroek verkeerdom aan!





Volledig met eens, ik ben de eenigste die deftig kan rijden


___________________
Ask and you shall receive.

Old Post Aug-14-2006 10:20  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!



Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle

quote:
Originally posted by Transara


Beetje generaliseren mag wel toch? Ik bedoel, er is een algemeen gezegde bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar dat betekent niet dat ALLE vrouwen niet kunnen autorijden.




achter stuur zeg ik zelf "wedden dat het weer een stom wijf is" en is altijd juist ze, ze twijfelen veel te veel



wijf iswel lelijk woord, maar gebruik het enkel dan

Old Post Aug-14-2006 16:10  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België

quote:
Originally posted by domineesje
achter stuur zeg ik zelf "wedden dat het weer een stom wijf is" en is altijd juist ze, ze twijfelen veel te veel



wijf iswel lelijk woord, maar gebruik het enkel dan


zo'n mensen zijn wijven!


___________________
How to make laptop dj-ing more exciting ?
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...

Old Post Aug-14-2006 16:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

Ik zeg tegen iedereen (in mijn auto, meestal tegen mezelf dan... en dat gebeurt elke dag meerdere keren) 'wijf' tegen iedereen die achterlijk rijdt...ongeacht het geslacht.


___________________

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Aug-14-2006 18:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Stel uzelf voor
Post New Thread    Post A Reply

Pages (69): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno tune from Liebing @ Sensation 2002 set [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDescent - "Gravity Drop" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!