Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tiesto jaloers op PVD :x
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Nabistai
Dan zijt ge een zoveelste slachtoffer van de nieuwe "pop-dj generatie". Mij kan het geen bal schelen wat de dj daar staat te doen, zolang hij maar een goeie set draait!

Er is nieks leuker dan een gemotiveerde dj aan het werk zien IMO

Een dj die lacht en interactie houdt met het publiek, zoals armin of tijs, zal bij mij beter scoren dan een droogstoppel zoals bvb Pvd

Waarom zou ik dan een slachtoffer zijn, als ik daar nu van geniet ?

Old Post Feb-18-2006 19:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Gielen en DJ Jean hebben ook een super interactie met het publiek

Old Post Feb-18-2006 19:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

combo van goeie set en interactie = t3h win!

Zageventen

Old Post Feb-18-2006 19:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bjorn Vidaz
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by Nabistai
Dan zijt ge een zoveelste slachtoffer van de nieuwe "pop-dj generatie". Mij kan het geen bal schelen wat de dj daar staat te doen, zolang hij maar een goeie set draait!

dan ben ik dat maar

Old Post Feb-18-2006 20:04 
Click Here to See the Profile for Bjorn Vidaz Click here to Send Bjorn Vidaz a Private Message Visit Bjorn Vidaz's homepage! Add Bjorn Vidaz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Push2005
Er is nieks leuker dan een gemotiveerde dj aan het werk zien IMO

Een dj die lacht en interactie houdt met het publiek, zoals armin of tijs, zal bij mij beter scoren dan een droogstoppel zoals bvb Pvd

Mss weln maar toch is het nog beter om een ongelooflijk goeie dj ah werk te zien zoals Dave Clarke die quasi geen interactie heeft.

Ultiem is natuurlijk:

dave clarke having a good day

Old Post Feb-18-2006 21:13  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Transfusion
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by The_G0dfather

dave clarke having a good day

/strijk

Old Post Feb-18-2006 21:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Transfusion Click here to Send Transfusion a Private Message Visit Transfusion's homepage! Add Transfusion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

ROFL, daar gaat zijn imago

Old Post Feb-18-2006 21:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

iemand zin om mijn paper over dj's te lezen? de titel is: "de techno-dj: van undergroundfiguur naar popster?" ik heb deze paper gemaakt voor het vak populaire cultuur. de prof was behoorlijk enthousiast over mijn stellingen

Old Post Feb-19-2006 02:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by Bertn
iemand zin om mijn paper over dj's te lezen? de titel is: "de techno-dj: van undergroundfiguur naar popster?" ik heb deze paper gemaakt voor het vak populaire cultuur. de prof was behoorlijk enthousiast over mijn stellingen

Yeps ben wel geinteresseerd Bert

15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam

Old Post Feb-19-2006 07:16 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

dat zou mij ook wel boeien, Bertn

on topic.. in principe moet de muziek voldoende zijn om de tent op zijn kop te krijgen. een dj is in de eenvoudigste zin van het woord immers geen artiest en staat dus niet centraal. (anders wordt het natuurlijk als er allerlei speciale tricks uit de doos worden gehaald)

aan de andere kant geeft het altijd iets extra's als je ziet dat de dj er volledig voor gaat. dat straalt sowieso meer energie af op het publiek. uiteindelijk ben je niet alleen met je oren aanwezig, er zijn nog andere zintuigen die graag geprikkeld worden.

wat ik wel niet kan verdragen is dat sommige dj's bij elk nummer drie keer in hun handen staan te klappen om het publiek op te jutten. dat is echt de aandacht van het publiek op jezelf vestigen, wat niet correct is IMO.

Old Post Feb-19-2006 10:43  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

Ik hoef zeker geen clown achter de draaitafels, maar een dj die een beetje enthousiast is mag wel. Ik vind het persoonlijk altijd leuk als je ziet dat de dj er zelf plezier aan beleeft en echt volledig in zijn set opgaat. Langs de andere kant, een dj die heel geconcentreerd staat te mixen en op die manier het beste van zijn set wil maken heeft ook wel iets.

@ Bertn, wil ik ook wel eens lezen ja

Old Post Feb-19-2006 11:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

ofwel hebben we hier allemaal Alzheimer ofwel discussiƫren we gewoon graag 2x over hetzelfde

Old Post Feb-19-2006 11:14  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by Tiger777
combo van goeie set en interactie = t3h win!

Zageventen

inderdaad... beginne goe overeen te komen wij

Old Post Feb-19-2006 11:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
kvind dat et vooral de laatste tijd erg opvalt dat armin jaloers is op tiesto, zoals ie ook nog zei dat in de laatste release, dat ie graag zou nr1 dj worden, maar niet voor te lang, want daar word je arrogant van...

daarbij zegt ie ook dat tiesto commercieel is, hoewel armin net hetzelfde probeert als tiesto, maar zen producties breken gewoon nooit door, zelfs niet in de trance scene

btw, paul amuseert zich soms wel:

Old Post Feb-19-2006 12:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Magistrate , maar zen producties breken gewoon nooit door, zelfs niet in de trance scene

Dan zou ik toch maar eens goed naar Armin zijn discografie gaan kijken. Ook niet vergeten dat de meeste van Tiesto's beste nummers samen gemaakt zijn met Geert Hunnink.

Old Post Feb-19-2006 15:51  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tiesto jaloers op PVD :x
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:16.

Forum Rules: