Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Tiesto - In search of sunrise 5 (late April 2006)
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
Rockabye
Romosexual

Registered: Aug 2001

also ich hätte lieber ne Party in der HMH als ein Concert.

Und Frank: Soviel Glück auf einmal will ich auch mal haben

Old Post Feb-16-2006 20:16  Finland
Click Here to See the Profile for Rockabye Click here to Send Rockabye a Private Message Add Rockabye to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frank-HH
xxx

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Rockabye
also ich hätte lieber ne Party in der HMH als ein Concert.

Und Frank: Soviel Glück auf einmal will ich auch mal haben

noch mal durchgeschaut alles, es klappt "nur" in Hong Kong!

aber das wäre doch mal was!

Last edited by Frank-HH on Feb-17-2006 at 13:57

Old Post Feb-16-2006 20:20  Germany
Click Here to See the Profile for Frank-HH Click here to Send Frank-HH a Private Message Add Frank-HH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NetX
frühclubber

Registered: Feb 2002

wir sind leider einen monat früher in bkk

aber bkk müsste ich mir auch nicht geben, keine geeigneten locations außer dem narcissus.

Old Post Feb-16-2006 21:02  Germany
Click Here to See the Profile for NetX Click here to Send NetX a Private Message Add NetX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Keldana
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

habe gerade gesehen, daß die Release Party in America ja im März ist ... die CD aber erst im April kommt ... von daher vielleicht noch Glück ....

Party in der HMH könnte aber höchstens am WE nach der Veröffentlichung sein, weil da würde es als einziges mit dem Programm in der HMH hinkommen ...

Old Post Feb-17-2006 13:44  Germany
Click Here to See the Profile for Keldana Click here to Send Keldana a Private Message Add Keldana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rockabye
Romosexual

ne Party zu der CD muss doch nicht unbedingt ne Release-Party sein. Also kann das auch sehr gut im Mai oder Juni stattfinden.

Paul reist doch immernoch mit seiner TPOD2-Tour durch die Welt.

Old Post Feb-17-2006 13:45  Finland
Click Here to See the Profile for Rockabye Click here to Send Rockabye a Private Message Add Rockabye to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Keldana
Supreme tranceaddict

quote:
ne Party zu der CD muss doch nicht unbedingt ne Release-Party sein. Also kann das auch sehr gut im Mai oder Juni stattfinden.

Paul reist doch immernoch mit seiner TPOD2-Tour durch die Welt.

wie gesagt ... die HMH hat ja auch schon voll die Termine .... und ich mag nunmal Release Partys, weil man da die CD auch gleich mitnehmen kann .....

Old Post Feb-17-2006 13:47  Germany
Click Here to See the Profile for Keldana Click here to Send Keldana a Private Message Add Keldana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rockabye
Romosexual

quote:
Originally posted by Keldana
wie gesagt ... die HMH hat ja auch schon voll die Termine .... und ich mag nunmal Release Partys, weil man da die CD auch gleich mitnehmen kann .....

ich werd die CD sowieso schon vor der Veröffentlichung "probehören" und dann entscheiden ob sich ein Kauf lohnt

Old Post Feb-17-2006 13:52  Finland
Keldana
Supreme tranceaddict

quote:
ich werd die CD sowieso schon vor der Veröffentlichung "probehören" und dann entscheiden ob sich ein Kauf lohnt

Die ersten 3 waren geil, die 4te zumindest sehr gut ... von daher kaufe ich die blind !!!

Old Post Feb-17-2006 14:03  Germany
Rockabye
Romosexual

quote:
Die ersten 3 waren geil, die 4te zumindest sehr gut ... von daher kaufe ich die blind !!!

Die 4te ist nicht mal als "Sicherungskopie" auf meinem Rechner verblieben. Für jeden dem was an guter Musik liegt, war die CD doch eine Zumutung.

Und ich kaufe ganz sicher nicht die Katze im Sack, schon gar nicht bei Tiesto...

Old Post Feb-17-2006 14:10  Finland
Terrence Parker
1.6180339887

Registered: Mar 2004

quote:
We were talking the other day about some other famous dj's who have the privilege to travel around the world, but when behind the decks look like some family member just passed away

quote:
Originally posted by dEEkAy
wenn das mal keine anspielung auf pvd ist

Glaub ich nicht

1. Anthony Paul & Jacksin - Bleach (Shiloh Remix)
2. Ryan Davis - Loophole
3. Rex Mundi - Sandstone

4. Michael Cassette - Memories (90's Piano Mix)
5. Cid Inc. - Caustic

Old Post Feb-23-2006 12:08  Germany
Click Here to See the Profile for Terrence Parker Click here to Send Terrence Parker a Private Message Add Terrence Parker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rockabye
Romosexual

Wie breit ist Paul bitte auf dem Bild

Old Post Feb-23-2006 12:26  Finland
Frank-HH
xxx

quote:
Wie breit ist Paul bitte auf dem Bild

Old Post Feb-23-2006 12:37  Germany
Click Here to See the Profile for Frank-HH Click here to Send Frank-HH a Private Message Add Frank-HH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pillGrim
the red side of life

Registered: Mar 2004

... wenn's dieses Bild noch nur im XXL-Posterformat geben würde. Ich glaube, dann würde es über meinem Bett hängen. So ein scheiß Wetter hier in DE. Ich will nach Miami...

Old Post Feb-23-2006 13:14  Germany
Click Here to See the Profile for pillGrim Click here to Send pillGrim a Private Message Add pillGrim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nik Novo
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Terrence Parker
Glaub ich nicht

Irgendwie is das Bild geil

Old Post Feb-23-2006 16:59  Germany
Click Here to See the Profile for Nik Novo Click here to Send Nik Novo a Private Message Visit Nik Novo's homepage! Add Nik Novo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Addliss
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Die 4te ist nicht mal als "Sicherungskopie" auf meinem Rechner verblieben. Für jeden dem was an guter Musik liegt, war die CD doch eine Zumutung.

Und ich kaufe ganz sicher nicht die Katze im Sack, schon gar nicht bei Tiesto...

Irgendwie finde ich es bei einigen hier (ich nenne keine Namen, weil ich auch eher andere im englischen Teil meine) komisch, dass die meinen, irgendwelche Tracks seien einfach "schlecht", "doof" oder "scheiße". Ich meine ISOS4 hat mir auch nicht gefallen. Der Oliver Prime Remix von "Netherworld" war toll und LNQ - "People I Used To Know", aber ansonsten war es nicht mein Fall. Ich finde, die Musik ist schwer zu bewerten, daher würde ich mich mit Urteilen zurückhalten - es sei denn du wärst Musikprofessor !?

Old Post Feb-24-2006 10:41 
Click Here to See the Profile for Addliss Click here to Send Addliss a Private Message Visit Addliss's homepage! Add Addliss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
krusty11
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by NetX
aber bkk müsste ich mir auch nicht geben, keine geeigneten locations außer dem narcissus.

die "stars" legen momentan im astra-club in bkk auf.

http://www.club-astra.com/

war selber aber auch noch nicht drin.

im dezember waren carl cox, deep dish da und im februar pvd.

krusty

past parties
24.10.2008 Solarize Night ADE
01.10.2005 Paul van Dyk, Munich
30.10.2005 Paul van Dyk, Dresden
26.02.2005 Paul van Dyk @ Badeanstalt
05.02.2005 Ferry Corsten @ Badeanstalt
02.10.2004 Paul van Dyk live @ Badeanstalt, Munich
06.08.2004 Tranceatlantic mit Ronski Speed + Kyau vs. Albert, Munich
23.07.2004 Paul van Dyk live @ Sound-Bar, Chicago
19.06.2004 Paul van Dyk live @ Badeanstalt, Munich
21.02.2004 Paul van Dyk live @ Münchenarena, Munich
07.02.2004 Ferry Corsten live @ Badeanstalt, Munich
15.11.2003 Tiesto live @ Badeanstalt, Munich
03.05.2003 Armin van Buuren live @ Vision, Chicago

Old Post Feb-24-2006 12:42  Germany
Click Here to See the Profile for krusty11 Click here to Send krusty11 a Private Message Add krusty11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NetX
frühclubber

quote:
Originally posted by krusty11
die "stars" legen momentan im astra-club in bkk auf.
http://www.club-astra.com/
war selber aber auch noch nicht drin.
im dezember waren carl cox, deep dish da und im februar pvd.
krusty

i know. aber optisch wäre das narcissus der geeignete platz und nix richtung rca-plaza oder lucifer etc.

egal, back-on-topic

Old Post Feb-24-2006 12:49  Germany
Click Here to See the Profile for NetX Click here to Send NetX a Private Message Add NetX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rockabye
Romosexual

quote:
Originally posted by Schyxscell
Irgendwie finde ich es bei einigen hier (ich nenne keine Namen, weil ich auch eher andere im englischen Teil meine) komisch, dass die meinen, irgendwelche Tracks seien einfach "schlecht", "doof" oder "scheiße". Ich meine ISOS4 hat mir auch nicht gefallen. Der Oliver Prime Remix von "Netherworld" war toll und LNQ - "People I Used To Know", aber ansonsten war es nicht mein Fall. Ich finde, die Musik ist schwer zu bewerten, daher würde ich mich mit Urteilen zurückhalten - es sei denn du wärst Musikprofessor !?

Die Hälfte der Tracks auf ISOS 4 vermittelte einfach nicht die Stimmung wie die auf ISOS 1-3. Außedem war das Mixing grottenschlecht.

Das weiß ich auch ohne Musikprofressur.

Ich sage NIE das Tracks einfach nur schlecht, doof oder scheiße wären (das schon mal gar nicht, ist wohl eher der Ton der NRW-Fraktion), sondern hab auch immer Argumente parat warum ich etwas wie bewerte.

Bei einer Mix-CD kommt es ja nicht ausschließlich auf die gewählten Tracks an, sondern vor allem darauf, wie diese CD aufgebaut ist und dann natürlich zu einem wichtigen Teil aufs Mixing. Wenn ne Mix-CD nur Burner drauf hat, diese aber schlecht angeordnet sind und das Mixing von nem 3-Jährigen kommen könnte, ist diese CD, ja genau, auch schlecht.

Old Post Feb-24-2006 12:55  Finland
DennisF
up & down and all around

Registered: Nov 2001

quote:
(das schon mal gar nicht, ist wohl eher der Ton der NRW-Fraktion),
oh man da guckt man mal in einen anderne thread rein als die gewohnen und man entdeckt wieder sowas, top notch!

Old Post Feb-24-2006 15:02 
Click Here to See the Profile for DennisF Click here to Send DennisF a Private Message Visit DennisF's homepage! Add DennisF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rockabye
Romosexual

quote:
Originally posted by DennisF
oh man da guckt man mal in einen anderne thread rein als die gewohnen und man entdeckt wieder sowas, top notch!

du warst ja gar nicht damit gemeint

richtig muß es dann wohl heißen "der ton der nrw-phantom-trancer-fraktion"

Old Post Feb-24-2006 15:14  Finland
DennisF
up & down and all around

Registered: Nov 2001

quote:
du warst ja gar nicht damit gemeint

hehe oki

so wochenende!

Old Post Feb-24-2006 15:19 
Click Here to See the Profile for DennisF Click here to Send DennisF a Private Message Visit DennisF's homepage! Add DennisF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Keldana
Supreme tranceaddict

quote:
richtig muß es dann wohl heißen "der ton der nrw-phantom-trancer-fraktion"

Text editiert

Was der hier für nen Blödsinn abläßt bedarf schon keines Kommentars mehr ...

Last edited by Keldana on Feb-24-2006 at 19:48

Old Post Feb-24-2006 19:31  Germany
Rockabye
Romosexual

quote:
Text editiert

Was der hier für nen Blödsinn abläßt bedarf schon keines Kommentars mehr ...

you cry much???

Old Post Feb-24-2006 21:36  Finland
Keldana
Supreme tranceaddict

quote:
you cry much???

nö ... Du etwa ???

Old Post Feb-24-2006 21:37  Germany
Rockabye
Romosexual

quote:
nö ... Du etwa ???

klar...so ca. in 40 minuten z.B. wenn Finnland ins Olympia-Finale eingezogen ist

Old Post Feb-24-2006 21:38  Finland
Keldana
Supreme tranceaddict

quote:
klar...so ca. in 40 minuten z.B. wenn Finnland ins Olympia-Finale eingezogen ist

kannst Du doch jetzt schon ... wenn die ein 3:0 noch vergeigen wären die ja wirklich blöd ....

Old Post Feb-24-2006 21:46  Germany
Inyrie
Bunnyrie

Registered: Jun 2003

quote:
kannst Du doch jetzt schon ... wenn die ein 3:0 noch vergeigen wären die ja wirklich blöd ....

Gebts doch endlich zu, in Wahrheit seid ihr zwei längst verheiratet und liebt euch heiß und innnig

quote:
Originally posted by schlauf
Und was mache ich, wenn ich melodiöslastigen Flächenelektro hören will?

Old Post Feb-25-2006 11:47  Germany
Click Here to See the Profile for Inyrie Click here to Send Inyrie a Private Message Add Inyrie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Paris
disco invader

quote:
Originally posted by Inyrie
Gebts doch endlich zu, in Wahrheit seid ihr zwei längst verheiratet und liebt euch heiß und innnig

das brauchen die gar nicht zugeben, das merkt man auch so

Old Post Feb-26-2006 00:43  Germany
Click Here to See the Profile for Tom Paris Click here to Send Tom Paris a Private Message Add Tom Paris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Keldana
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Inyrie

Old Post Feb-26-2006 11:11  Germany
Keldana
Supreme tranceaddict

Der gute Mann hat auf seiner Homepage die Tracklist veröffentlicht ... zusammen mit einer Beschreibung jedes einzelnen Tracks ... und wie auch die ISOS 4 sind es wiederum 2 CD´s geworden:

quote:
Hi everybody,

I am very pleased and proud to announce the tracklisting of my fifth In Search Of Sunrise release, dedicated to the city which I see as my second home, Los Angeles. I've put some little comment bys each track so you know where the tracks came from. I hope you will enjoy it, summer is calling soon!

xxx

Tiësto

Disc 1.
1. Conil - Malibu Beach.
This beautiful intro brings me right back to Malibu Beach, perfect
to listen to when you're on the beach.

2. Mark Norman presents Celine - Colour My Eyes.
Mark Norman show they can also produce warm tracks with lots of
emotion. Totally different from their normal work but still energetic.

3. Late Night Alumni - Empty Streets.
I love the lyrics in this track! I really can relate to this track walking in a major city, but you still feel 'by yourself'.

4. Electro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix).
This track was given to me by a guy in record shop Deltadiscos in Ibiza. It's housey but still got this trancy feel, that's why I love it!

5. Fonzerelli - Moonlight Party.
I was playing in Brasil on the beach in January and the DJ before me played this track. I went to him to get it because
it's a perfect track for a beachparty! Again it's house but has
trance influences and the lyrics gotta be made for this mixcomp...

6. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix).
Leama & Moor are some of my favorite producers and with a remix of Matthew Dekay you can't go wrong. This one does really well on the floor.

7. Matthew Dekay vs. Proluctors - Let The Game Begin.
A new and exclusive track of Matthew which he made esspecially for
this compilation. Does a lot of damage on the floor as well!

8. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix).
It's a cover of a Bilie Ray Martin song, but done so well that I couldn't resist to include it.

9. Parker & Hanson - Let Me Be (Original Extended).
Very nice vocals in this one and a beautiful melody as well.

10. Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix).
Awesome warm track, remix of another great producer from Holland.

11. JES - People Will Go (Steve Forte Rio Remix).
Amazing new track of amazing singer JES, whatever she sings, I am sold!

12. Basic Perspective - Small Step On The Other Side.
This track sounds like an old Depeche Mode or New Order track, it's
trance but very original.

13. Tom Cloud - Told You So.
I just love the bassline in this one, very uplifting and beautiful track.

14. A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix).
I played this one in every set in my short Latin American tour and
every night people went off! A 100% exclusive remix which will never be released.

15. Cass - Little Bird.
The vocal in this track is very original, amazing voice, especially in the break she sings epic. This one goes down really well in clubs.

Disc 2.
1. Pink Elephant - LAX.
Perfect intro to set the tone for disc 2, LAX is a very nice lounge in Los angeles.

2. Alex Stealthy - Something Is Wrong.
This DJ comes out of nowhere and produces one bomb after another!

3. Shah & Laruso present Global Experience - Zanzibar.
Great producer from germany DJ Shah makes another killer! I love the flute in this track.

4. Progression - Technophobia.
Two great producers from Holland who make beautiful original trance music. Watch out for their album, full of great tracks like this one...

5. A Boy Called Joni - Green Astronauts.
This track has a very simple melody, but it's so hypnotic that it stays in your head forever!

6. Petter - These Days (Luke Chable's Those Days Remix).
This one sounds funky but has a great drive and a warm melody. Very good track!

7. Estuera - Tales From The South (Jonas Steur's Revision Flow).
The original is already a classic and exclusive for the compilation.
Jonas Steur made an excellent 2006 remix.

8. Ozgur Can - Irony.
With Ozgur Can it's always hit or miss. This track is definitely a hit, very energetic but still warm.

9. Jonas Steur - Second Turn.
Great track which will go in every environment, small club or big party.

10. Smith & Pledger pres. Aspekt - Hi Jack.
This track is the new style I like a lot. Groovy, almost house but with lots of trancy influences.

11. Jaytech - Genesis (Jimbo's Afterburner Mix).
Amazing reworked vocal in this track which was given to me by my good friend Nick McGeachin just 1 hour before I started mixing In Search Of Sunrise.
After listening, I couldn't resist squeezing it in.

12. Super8 + DJ Tab - Helsinki Scorchin'.
This track has been huge for me, brings back great memories of my set in Amsterdam in December last year.

13. Way Out West - Don©t Forget Me (Guy Ehmetores Remix).
I love the original but it's too slow for me to play out, so I was happy to find this remix. Could be a great track to end the night with or as an encore this coming summer.

hier nochmal zusammengefaßt ohne die Erklärung:

Disc 1
1. Conil - Malibu Beach
2. Mark Norman presents Celine - Colour My Eyes
3. Late Night Alumni - Empty Streets
4. Electro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix)
5. Fonzerelli - Moonlight Party
6. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix)
7. Matthew Dekay vs. Proluctors - Let The Game Begin
8. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix
9. Parker & Hanson - Let Me Be (Original Extended)
10. Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix)
11. JES - People Will Go (Steve Forte Rio Remix)
12. Basic Perspective - Small Step On The Other Side
13. Tom Cloud - Told You So
14. A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix)
15. Cass - Little Bird.

Disc 2
1. Pink Elephant - LAX
2. Alex Stealthy - Something Is Wrong
3. Shah & Laruso present Global Experience - Zanzibar
4. Progression - Technophobia
5. A Boy Called Joni - Green Astronauts
6. Petter - These Days (Luke Chable's Those Days Remix)
7. Estuera - Tales From The South (Jonas Steur's Revision Flow)
8. Ozgur Can - Irony
9. Jonas Steur - Second Turn
10. Smith & Pledger pres. Aspekt - Hi Jack
11. Jaytech - Genesis (Jimbo's Afterburner Mix)
12. Super8 + DJ Tab - Helsinki Scorchin'
13. Way Out West - Don't Forget Me (Guy Ehmetores Remix)

Old Post Mar-21-2006 11:29  Germany
NetX
frühclubber

zufällig (!) einen Bekannten aus Hamburg auf den Inseln getroffen, hatte gleich nebenan einen Bungalow - abgefahren.

Er hatte ernsthaft überlegt, kurz zum gig nach Kuala Lumpur im 18.03. rüberzujetten, wär gar nicht so teuer gewesen, hat´s dann aber leider doch nicht geschafft.

falls ihr jemals auf den thailändischen inseln sein solltet - nehmt euch nix festes vor - ihr schafft es so oder so nicht.

"maybe tomorrow"

Old Post Mar-21-2006 11:55  Germany
nz-fan
= whale -> NLITGTA *gg*

Registered: Sep 2004
Talking

Du hast was vergessen

Release Party in Amsterdam:

IN SEARCH OF SUNRISE 5 RELEASE PARTIES

Tiësto will celebrate the launch of his new In Search Of Sunrise 5 mix compilation on June 3rd 2006, in the Heineken Music Hall in Amsterdam. Almost two weeks later he will hit Brixton Academy in London on June 16th.

The new “in search of sunrise” CD will be in stores worldwide on April 25th. During the winter music conference in Miami a limited amount of CD’s will be released at “The Mansion “ on south beach. In London this releaseparty will be a special event for Tiësto as this is the first time that he will play Brixton academy and he will play a six hour solo set.

For the Amsterdam event an exclusive pre sale starts on Saturday March 25th at 10 am for the members of www.tiesto.com. A banner will be placed on the front page which will link you to the ticket sale page. Regular ticket sales will start April 8th 10am. Tickets for the Brixton Academy are already on sale and if you buy your ticket before March 31st you will get them at a reduced prize.

Tiësto: 'In Search of Sunrise 5 Celebration Party'
Where: Heineken Music Hall - Amsterdam
When: Saturday June 3rd 2006 – 10pm – 7am
Price: € 42.50 (excl. administration costs)
Tickets: pres sale through www.tiesto.com starts March 18th. Regular tickets sales starts
April 1st at 10am through Ticketservice, all big postal offices, VVV’s, GWK’s, AUB Ticketshop, 0900-3001250 (45 ct.p.m.) and www.ticketservice.nl.

Im aktuellen Newsletter drin

Viele Grüße

So it's official everybody

If the next Le Saux & Tayle is not FF & TOTW on ASOT, ROTW & WW on TATW, Extrema Winner, Manny & me will start to produce Ragga/Dancehall "

Support the Artists and www.crystalclouds.com !! Thanks all

Old Post Mar-21-2006 12:12  Germany
Click Here to See the Profile for nz-fan Click here to Send nz-fan a Private Message Add nz-fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rockabye
Romosexual

@ Frank & Hamburger: wie sieht das mit der Release-Party in Amsterdam aus?

Old Post Mar-21-2006 13:35  Finland
Frank-HH
xxx

quote:
@ Frank & Hamburger: wie sieht das mit der Release-Party in Amsterdam aus?

scheisse, scheisse, scheisse...schon wieder nach amsterdam!

Old Post Mar-21-2006 14:16  Germany
asdf
a Family Guy

Registered: Apr 2003

Nicht dabei da kurz vor der Mündlichen Prüfung!

Old Post Mar-21-2006 14:40  Germany
Click Here to See the Profile for asdf Click here to Send asdf a Private Message Add asdf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
UNIT-er
*** 138Addict ***

quote:
Originally posted by Frank-HH
scheisse, scheisse, scheisse...schon wieder nach amsterdam!

*fuba*

UNIT-er

Ich lebe meine TranceEnergy gekleidet in SensationWhite auf der ArmadaNight im Amnesia aus!
Auf dem Weg dahin gehe ich aber auch gern durch das DanceValley, um im MysteryLand nach ArminOnly zu suchen; finde dort aber auch ab und an TiestoInConcert vor!

Old Post Mar-21-2006 14:40 
Click Here to See the Profile for UNIT-er Click here to Send UNIT-er a Private Message Add UNIT-er to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frank-HH
xxx

quote:
Originally posted by UNIT-er
*fuba*

UNIT-er

= ja? oder nein?

Old Post Mar-21-2006 15:00  Germany
UNIT-er
*** 138Addict ***

quote:
= ja? oder nein?

I will join HFC!
Kann Euch ja nicht den ganzen Schabernack selbst machen lassen...

UNIT-er

Ich lebe meine TranceEnergy gekleidet in SensationWhite auf der ArmadaNight im Amnesia aus!
Auf dem Weg dahin gehe ich aber auch gern durch das DanceValley, um im MysteryLand nach ArminOnly zu suchen; finde dort aber auch ab und an TiestoInConcert vor!

Old Post Mar-21-2006 15:06 
Click Here to See the Profile for UNIT-er Click here to Send UNIT-er a Private Message Add UNIT-er to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frank-HH
xxx

quote:
Originally posted by UNIT-er
I will join HFC!
Kann Euch ja nicht den ganzen Schabernack selbst machen lassen...

UNIT-er

per bahn?

Old Post Mar-21-2006 15:16  Germany
UNIT-er
*** 138Addict ***

quote:
per bahn?

Man kann's ja in vollen Zügen genießen!
Einen erneuten Versuch mit der Bahn kann mal ins Auge fassen; warum nicht!

UNIT-er

Old Post Mar-21-2006 15:20 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Tiesto - In search of sunrise 5 (late April 2006)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:18.

Forum Rules: