De laatste tijd zie ik steeds meer mensen op parties extreem vaag dansen! Ze lopen een beetje afwisselend van het ene been naar het andere been rond te huppelen! Dit noem ik de zogenaamde "Springnichten"! Kan iemand mij uitleggen waarom je het nodig vindt om jezelf op zo'n manier enorm voor lul te zetten??
Mzzls!
Jul-06-2001 22:28
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Sja.... Als het weer te hard gaat kun je natuurlijk niet gaan Hakkuh net als in the old days...Ik vindt het wel grapig bedacht. En btw, Iedereen danst lekker op z'n eigen manier waarbij hij/zij zich lekker voelt.
Nunspeterlaan Rulez BTW (geboren en getogen). Hagenees 4ever
Jul-06-2001 22:31
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-
Registered: Aug 2000
Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan!
Jul-06-2001 22:36
eXos
The Delight
hehe, grappig. Ik zou zeggen prober het eens. LOL. Zal wel net zo hard terug worde geslagen...
Jul-06-2001 22:41
JdDark
_______
Registered: Dec 2000
quote:
Originally posted by Rudy Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan!
dat haat ik echt, iemand willen afslaan omdat ze anders dansen, moeten ze met mij eens proberen
Jul-06-2001 23:02
eXos
The Delight
Ik wou er niet zo op in gaan... Zie mij maar eens naar de grond te krijgen. Ik ram je zo hard, dat je voor de rest van je leven 7 kleuren stront schijt...
Jul-06-2001 23:13
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur
quote:
Originally posted by Rudy Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan!
wie dan PIETER en MIG
Jul-06-2001 23:14
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
quote:
Originally posted by JdDark
dat haat ik echt, iemand willen afslaan omdat ze anders dansen, moeten ze met mij eens proberen
Voelt het springnichtje zig bedreigd hehe
neej geintje.. idd.. laat iedereen lekker dansen zoals ze willen dansen.. niet zo janke..
trouwens bedankt voor de tip.. volgende keer ga ik ook springnicht spelen.. speciaal voor jou.. en voor de klappe kom je maar bij "bart" beste vriend van mij.. waarschijnlijk ook 2 keer zo groot als jou
Originally posted by Rudy Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan!
???????????????????????????????????????????
beetje jammer weer......hoe oud ben jij? 14?
laat iedereen dansen op zijn manier............ga je lekker druk om maken hoe een ander danst.....kweet niet waar jij op let tijdens een feesie..........
dhuuu gaaaaaa-roeten
Jul-06-2001 23:17
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Sjezus wat een gezeik
wat kan jou het nou boeiuh hoe iemand danst, ga je toch lekker met die anti-springnichten ass van je een metertje verder staan.
Dit is nou echt een thread waar ieder1 weer ff lekker kan flamen, bedankt voor dat
Bij deze benoem ik deze thread officieel geopend voor een zware flame jegens de beklaagde de heer R. Udy