jeg sa ikke i farten en thread om detta pa det norske forumet,
uansett sa kommer tiesto til Rockefeller i Oslo 16. Mai. www.klubbscenen.com fikk jeg info fra, eller jeg sjekket ut www.djz.no
GREAT NEWS !
• Bt - The Antikythera Mechanism
• Late Night Alumni - Empty Streets
Mar-04-2005 12:15
DJ_Audun
...
Registered: Mar 2003
Har ikke hørt på Tiësto sine sett på lange tider, men jeg skjønner jo at dette er gode nyheter for trance norge. Jeg er sikker på at han vet hvordan man skal behandle et dansegulv.
Mar-04-2005 16:35
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
Heat som har booket ham mener jeg å huske. På tide at mannen endelig gidder å vende nesa til landet som i stor grad startet hele karrieren hans.
Originally posted by Sand Leaper
På tide at mannen endelig gidder å vende nesa til landet som i stor grad startet hele karrieren hans.
Hva mener du med det?
Mar-04-2005 22:19
alieu
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Herlig! Jeg skal definitivt på Rockefeller 16. mai!
Mar-04-2005 23:25
Sand Leaper
Tension hunter
quote:
Originally posted by delurium
Hva mener du med det?
Sier tittelen Theme From Norefjell deg noe? OK, jeg tok kanskje litt hardt i, men det er ingen tvil at Tiesto skylder Norge mye, siden ryktet hans i Skandinavia hjalp ham et godt stykke på veien til popstjerne tilværelsen han nyter idag.
kult at han kommer til Norge, men jeg er Russ og befinner meg ikke på rockefeller 16 mai!
kanskje Norge kan få Tiesto tilbake på rett kjøl i tillegg
Mar-05-2005 01:56
Lil-H
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2003
quote:
Originally posted by Soeder
kult at han kommer til Norge, men jeg er Russ og befinner meg ikke på rockefeller 16 mai!
kanskje Norge kan få Tiesto tilbake på rett kjøl i tillegg
Ja det ville vel vart noe
"Kjipt" for meg at jeg bor i australia for tiden, men Perth scenen er litt storre en norge scenen
• Bt - The Antikythera Mechanism
• Late Night Alumni - Empty Streets
Mar-05-2005 04:49
Sjodalf
Mr. Lines
Registered: Dec 2002
Location: Deep down in the forest, where no broadband exist..
aii, på tide ja!
..helt enig med leaper', synes han skylder norge såpass at han burde kommet oftere spør du meg.. men endelig så tar han turen oppover igjen. -dette burde bli knall! -håper folket kjenner sin besøkelsestid slik at det blir stinn brakke og god stemning!
Mar-05-2005 15:30
Sand Leaper
Tension hunter
quote:
Originally posted by Sjodalf
håper folket kjenner sin besøkelsestid slik at det blir stinn brakke og god stemning!
Heh, tviler på at akkurat den biten der kommer til å bli noe problem. Tror heller spørsmålet er hva slags folk som kommer og hvordan stemningen blir i så måte.
Jeg kan liksom se for meg alle gærningene med glowsticks, fløyter og extasy i baklommen, som "skal rave"
Jeg har i grunn lyst til å dra, har aldri vært på noen form for edm event tidligere så det er vel på tide jeg kommer meg ut.
Mar-05-2005 17:07
Sand Leaper
Tension hunter
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jeg kan liksom se for meg alle gærningene med glowsticks, fløyter og extasy i baklommen, som "skal rave"
3-4 idioter bestemmer seg for å drite seg ut med GHB den kvelden og vips så har du en saftig skandale som Dagbladet og VG kan smøre utover førstesiden sin dagen etter og samtidig svartmale klubbkulturen i Oslo enda mer.