Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Tiesto is coming to norway !
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lil-H
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003
Tiesto is coming to norway !

Hei folkens

jeg sa ikke i farten en thread om detta pa det norske forumet,
uansett sa kommer tiesto til Rockefeller i Oslo 16. Mai.
www.klubbscenen.com fikk jeg info fra, eller jeg sjekket ut www.djz.no

GREAT NEWS !

• Bt - The Antikythera Mechanism
• Late Night Alumni - Empty Streets

Old Post Mar-04-2005 12:15  Norway
Click Here to See the Profile for Lil-H Click here to Send Lil-H a Private Message Visit Lil-H's homepage! Add Lil-H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003

Har ikke hørt på Tiësto sine sett på lange tider, men jeg skjønner jo at dette er gode nyheter for trance norge. Jeg er sikker på at han vet hvordan man skal behandle et dansegulv.

Old Post Mar-04-2005 16:35  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Heat som har booket ham mener jeg å huske. På tide at mannen endelig gidder å vende nesa til landet som i stor grad startet hele karrieren hans.

Old Post Mar-04-2005 17:19  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
delurium
tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Sand Leaper
På tide at mannen endelig gidder å vende nesa til landet som i stor grad startet hele karrieren hans.

Hva mener du med det?

Old Post Mar-04-2005 22:19  Norway
Click Here to See the Profile for delurium Click here to Send delurium a Private Message Add delurium to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alieu
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Herlig! Jeg skal definitivt på Rockefeller 16. mai!

The Knife
Trentemøller

Old Post Mar-04-2005 23:25  Norway
Click Here to See the Profile for alieu Click here to Send alieu a Private Message Add alieu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

quote:
Originally posted by delurium
Hva mener du med det?

Sier tittelen Theme From Norefjell deg noe? OK, jeg tok kanskje litt hardt i, men det er ingen tvil at Tiesto skylder Norge mye, siden ryktet hans i Skandinavia hjalp ham et godt stykke på veien til popstjerne tilværelsen han nyter idag.

Old Post Mar-05-2005 00:03  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Soeder
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

kult at han kommer til Norge, men jeg er Russ og befinner meg ikke på rockefeller 16 mai!

kanskje Norge kan få Tiesto tilbake på rett kjøl i tillegg

Old Post Mar-05-2005 01:56  Norway
Click Here to See the Profile for Soeder Click here to Send Soeder a Private Message Add Soeder to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lil-H
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Soeder
kult at han kommer til Norge, men jeg er Russ og befinner meg ikke på rockefeller 16 mai!

kanskje Norge kan få Tiesto tilbake på rett kjøl i tillegg

Ja det ville vel vart noe
"Kjipt" for meg at jeg bor i australia for tiden, men Perth scenen er litt storre en norge scenen

• Bt - The Antikythera Mechanism
• Late Night Alumni - Empty Streets

Old Post Mar-05-2005 04:49  Norway
Click Here to See the Profile for Lil-H Click here to Send Lil-H a Private Message Visit Lil-H's homepage! Add Lil-H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sjodalf
Mr. Lines

Registered: Dec 2002
Location: Deep down in the forest, where no broadband exist..

aii, på tide ja!
..helt enig med leaper', synes han skylder norge såpass at han burde kommet oftere spør du meg.. men endelig så tar han turen oppover igjen. -dette burde bli knall! -håper folket kjenner sin besøkelsestid slik at det blir stinn brakke og god stemning!

Old Post Mar-05-2005 15:30  Norway
Click Here to See the Profile for Sjodalf Click here to Send Sjodalf a Private Message Visit Sjodalf's homepage! Add Sjodalf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

quote:
Originally posted by Sjodalf
håper folket kjenner sin besøkelsestid slik at det blir stinn brakke og god stemning!

Heh, tviler på at akkurat den biten der kommer til å bli noe problem. Tror heller spørsmålet er hva slags folk som kommer og hvordan stemningen blir i så måte.

Old Post Mar-05-2005 16:55  Norway
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003

Jeg kan liksom se for meg alle gærningene med glowsticks, fløyter og extasy i baklommen, som "skal rave"
Jeg har i grunn lyst til å dra, har aldri vært på noen form for edm event tidligere så det er vel på tide jeg kommer meg ut.

Old Post Mar-05-2005 17:07  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jeg kan liksom se for meg alle gærningene med glowsticks, fløyter og extasy i baklommen, som "skal rave"

3-4 idioter bestemmer seg for å drite seg ut med GHB den kvelden og vips så har du en saftig skandale som Dagbladet og VG kan smøre utover førstesiden sin dagen etter og samtidig svartmale klubbkulturen i Oslo enda mer.

Old Post Mar-05-2005 19:10  Norway

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Tiesto is coming to norway !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDousk song from Cattaneo's set [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMario Piu - "Techno Harmony" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:01.

Forum Rules: