Bwah, waarom zou er een samensmelting moeten komen? Het zou de boel alleen maar onoverzichtelijker maken denk ik, zeker omdat de feestjes-threads op nlta toch nog steeds populair zijn. En daar hebben de Belgen in principe niets mee te maken, dus ik vind niet dat "onze" topics daardoor in het gedrang zouden moeten komen.
Plus, de forums zijn toch open. Dus als een belg in nlta wilt posten doet hij dat gewoon, en omgekeerd. Niemand zal er hier iets op tegen hebben als een nederlander een topic in ons forum opent, in tegendeel. Maar volgens mij zijn er soms toch té veel verschillen tussen belgen en nederlanders om één gezamelijk subforum te maken. En zoals ik al zei, er zijn te veel specifieke threads voor beide fora die in een gezamelijk forum in mijn ogen voor wrevel kunnen zorgen. En het zou volgens mij ook de "gezelligheid" uit de fora halen, in de zin dat het een kleine, relatief besloten gemeenschap is waar iedereen iedereen zo'n beetje kent. Als je dat gaat opentrekken wordt het zo onpersoonlijk...
Dat nlta zo goed als dood is en beta dan weer springlevend, dat is gewoon een fase. Voor hetzelfde geld zit nlta binnen een half jaar weer in de lift, en dan is één subforum gewoon te chaotisch denk ik. Dus laat het gewoon zoals het is, en voel je niet geremd om hier te posten als de behoefte daaraan er is.