Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 04.06.04 Space Club Lyon Trance Obsession avec Pure, Koris and more
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Koris
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003
04.06.04 Space Club Lyon Trance Obsession avec Pure, Koris and more

Pure (Trance Escape, couleur3)
Koris (Trance Escape, couleur3)
Yoda
KayW
Redsound

au space de lyon pour une nuit trance...

Old Post May-20-2004 13:04  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Dommage que ce soit aussi loin de chez moi

Old Post May-20-2004 16:32  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

oué ça peut être sympa, et pas trop loin pour une fois; j'espère que c'est le début d'une grande invasion suisse en France.

en tout cas c'est à voir, la date c'est moyen pour moi (exams le 2-3-8 juin), mais ça me tente quand même... on verra si j'trouve des motivés.

Old Post May-20-2004 17:17  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

Les ptits lyonnais ne savent pas la chance qu'ils ont ^^

c que du bon tout ca eheh

Old Post May-20-2004 17:33  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
Les ptits lyonnais ne savent pas la chance qu'ils ont ^^

ça c'est clair
probablement que 70% des français qui seront là bas ce soir là n'auront jamais entendu le nom "Koris" auparavant :s

Old Post May-21-2004 07:29  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003

Je crois que j'ai une autre date la bas en juillet avec mind x ... genre le 2.07 mais je vous redirai ...

see you all there

Old Post May-21-2004 07:30  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

chuis sûr que ça va certainement faire plaisir à rafon

Old Post May-21-2004 08:02  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Attention, grosse invasion de la Trance côté est et ouest.

QUe de bonnes nouvelles

Trance is alive in France !!!

Old Post May-21-2004 09:39  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by FerryTayle
Attention, grosse invasion de la Trance côté est et ouest.

hé hé

quote:
Trance is alive in France !!!

J'aurais plutôt dis:

Trance is coming to France !!!

Old Post May-21-2004 10:15  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EFE$
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

Tient je connais ce club mais j'y ai jamais mis les pieds, par contre je réctifie 90% des lyonnais n'ont jamais entendu le nom de koris.
Je suis sur Villefranche sur saone et deja y en a plein qui connaissent pas PVD.

Old Post May-21-2004 10:50  France
Click Here to See the Profile for EFE$ Click here to Send EFE$ a Private Message Add EFE$ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

quote:
Originally posted by EFE$
Tient je connais ce club mais j'y ai jamais mis les pieds, par contre je réctifie 90% des lyonnais n'ont jamais entendu le nom de koris.
Je suis sur Villefranche sur saone et deja y en a plein qui connaissent pas PVD.

oui 90% j'avais pas osé ça fait arrogant... mais c pas faux
j'ai dit Koris mais ça marche aussi bien pour Pure malheureusement.

Old Post May-21-2004 13:17  France
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Oulala

Cà va être énorme tout çà!!!!!
Bien sur qu'on y sera!!!
En plus c l'anniversaire de ma soeur donc il risque d'y avoir pas mal de monde.....

Old Post May-21-2004 14:14  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 04.06.04 Space Club Lyon Trance Obsession avec Pure, Koris and more
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed to have this track... driving me insane! [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrian Eno - Ascent (An Ending) [Leama and Moor Mix] [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:35.

Forum Rules: