|
Armin @ SlamFM A State Of Trance NL
Hilversum, 4 januari 2007 – Vanaf vrijdag 6 april zal de nummer 2 DJ van de wereld: Armin van Buuren voor het eerst zijn awardwinning radioprogramma "A State of Trance" bij SLAM!FM presenteren. Armin zal elke vrijdagavond te horen zijn tussen 22:00 en 24:00 uur.
“Ik vind het fantastisch om voor hét jongerenradiostation van Nederland te gaan werken. 'A State of Trance' wordt al jaren wereldwijd door vele radiostations uitgezonden en speciaal voor SLAM!FM maken we een Nederlandse versie van het programma. Ik blijf toch een Nederlander” aldus Armin van Buuren.
Jacqueline Bierhorst, Algemeen Directeur SLAM!FM: “Ik vind het geweldig dat Armin en SLAM!FM een verregaande samenwerking aangaan. Zijn ervaring, populariteit en gevoel voor muziek sluiten volledig aan bij de doelgroep van SLAM!FM. Het voelt goed dat de Nederlands grootste DJ/producer wekelijks in eigen land te beluisteren is op ons radiostation. SLAM!FM is jong, stoer, brutaal en draait de meeste nieuwe muziek van Nederland. We richten ons niet alleen op de radio maar ook op evenementen, consumentenproducten en nieuwe online ontwikkelingen. Daarnaast hebben we grootste plannen voor het nieuwe jaar, Armin en zijn events passen volkomen in deze strategie.”
slamfm.nl

Zeker meer commercieele nummers ?
|