Registered: Oct 2004
Nocturnal Grooves Radio (Alkmaar) zoekt gast dj´s
Wij van Nocturnal Grooves zijn op zoek naar talentvolle dj´s die graag live een djset zouden willen weggeven op een groeiende lokale radiozender in Alkmaar.
Nocturnal Grooves is een wekelijkse radioshow waarin wij een afwisselende mix uitzenden van vele verschillende stromingen binnen de house muziek. De stylen die wij draaien varieren van zweverige deephouse tot beukende Techno en van Trentemøller tot Chris Lake.
Wij zijn opzoek naar Dj´s uit de regio Noord-Holland die graag van zichzelf willen laten horen in onze live uitzending. Natuurlijk hoef je zelf niet je mond te houden en krijg je de ruimte om meer over jezelf en over je bezigheden te vertellen. Dit is natuurlijk ook een leuke manier om je tracks of optredens te promoten.
Wekt dit je intresse en denk jij wel een uur te kunnen boeien met jou platen selectie. Stuur dan een demomix van minimaal 30min naar:
Radio Miranda
T.a.v Nocturnal Grooves
Wageweg 60
1811 MK Alkmaar
Of stuur een link met je online mix plus wat aanvullende informatie over jou als artiest naar nocturnalgrooves@radiomiranda.nl[/email] (tevens voor vragen of extra info)
Nocturnal Grooves
Vrijdags van 20.00 tot 23.00
Radio Miranda 89.0 kabel FM (Regio Alkmaar)
A9 KabelkrantTV (TV Regio Alkmaar)
Live Streaming at http://www.radiomiranda.nl/live.html
[email]nocturnalgrooves@radiomiranda.nl
Oct-12-2006 09:30
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Leuk.
Je weet tenminste ook waar je het over hebt, laatst met de gasten van stadradio Alphen aan den Rijn voor hun programma "power zone" geluld maar die gasten zitten zo ontiegelijk vastgeroest in 2001 met hun muziek en doen er ook nog arrogant mee dus nee dat werd mijn radiodebuut niet - op het interview wat ik moest doen na dan.
Vind Alkmaar wel wat ver weg eigenlijk
maar wel een cool stadje
Toch is het bij ons wel zo dat wij het programma meer doen uit liefde voor de muziek, dan liefde voor het radio maken.
Wij zijn ook een beetje opzoek naar mensen met de zelfde instelling. Het idee erachter is ook om gewoon een gezellig avondje goede plaatjes op te zetten met elkaar.
Oct-31-2006 14:46
Neil CB
tranceaddict
Tot nu toe alleen nog Little Theseus ofwel DJ Bastiaan in de studio gehad (en met succes )
Zijn er verder geen TA´ers die het aandurven ?
Jan-31-2007 15:46
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Ik zou wel willen maar kom niet uit noord-holland
Jan-31-2007 18:29
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by magrec
Ja, inderdaad
Heb een maat van me die ook goed kan draaien, maarja die komt ook uut Grunn. Hij heeft ook al in Kroatie gedraaid, dus Alkmaar zal misschien ook leuk zijn voor hem, en dus denk ik ook niet al te ver.
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Jan-31-2007 19:22
Siesta
In praise of the sun
had destijds dacht ik wel een mail gestuurd, maar ging niet meer door weet niet mee rprecies waarom. Ik wil wel een mp3 aanleveren evt.
grzzzzzzzzzzzzz
Jan-31-2007 19:28
Little Theseus
Addicted Myth
zit toevallig nu de live opname van mn gastoptreden is na te luisteren, prachtig, thx nog Niels!
quote:
Originally posted by magrec
Het maakt in principe ook niet uit waar je vandaan komt eigenlijk, ik heb dat min of meer aangegeven in verband met de reistijden. Als je het niet erg vind om een ritje naar Alkmaar te maken mag je van mij desnoods uit verweggiestan komen. Eigenvolk eerst is mij een beetje te Geert Wilders achtig :P
@ Siesta, ik weet niet onder welke naam je gemaild hebt. Maar ik heb zeker weten alle mail beantwoord die ik heb ontvangen, 3weken gelden hebben we alleen wel 2dagen last gehad met de server misschien dat het daar aan kan liggen. Als je het nog een keer mailt krijg je zeker reply !!
@ Little Theseus
Ik heb nog een paar tracks waarvan ik de titel nog wel ff wil weten, maar dat hoor je nog van me
Feb-01-2007 10:06
Botol&Cebok
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
ik zou wel graag willen komen draaien.
Mijn broer zit in alkmaar op school op hogeschool inholland.
Ben zelf nog nooit in alkmaar geweest moet nog ff langs vrienden gaan.
Ik stuur anders nog wel een demothe op
ik draai op dit moment nog wel breed van house , techno , progressive , trance ( schranz , electro) verschilt nog al meestal gewoon de tracks wat ik echt supervet vind.
alkmaar is ook niet zo ver weg denk uurtje reistijd met de trein
Feb-01-2007 17:09
Neil CB
tranceaddict
Amsterdam - Alkmaar is niet meer als 35 minuten hoor
Ik zie je demo wel tegemoet !
Feb-02-2007 12:15
Botol&Cebok
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
quote:
Originally posted by Neil CB
Amsterdam - Alkmaar is niet meer als 35 minuten hoor
Ik zie je demo wel tegemoet !
haha ja ik heb me laptop wel al maare moet nog adapter en batterij kopen dus kan niet zo snel opnemen maare k probeer wel wat te regelen