De TA-relatie-issues draad
Oke, het hoort misschien niet op een trance-forum, maar er zijn wel meer off-topic draden geweest. Daarbij heeft iedereen wel met (seriueze) relaties te maken, nu of anders in de toekomst.
Ik dacht het is misschien een idee om hier je gal te spugen over je (mislukte) relatie(s), of om adviezen vraagt of gewoon om te zeggen hoe het wel moet
Anyways, nu mijn 'story'.
De laatste maanden of eigenlijk weken vind ik een bepaald meisje steeds leuker. Ik ken dr eigenlijk al mn hele leven (ze is het zusje van mn beste vriend), maar de laatste tijd hebben we meer contact met elkaar en praten we meer. Het klikt goed tussen ons, praten makkelijk en er zit zeg maar een 'gezonde spanning' in de lucht. Dat merk ik en dat zie ik (lichaamstaal e.d.). We zijn alleen allebei niet zo ervaren op het liefdes-gebied, en ik ben bang dat als ik niets doe zij ook niets doet. Qua karakter zitten we aardig op 1 lijn, alleen in dit geval is dat niet altijd even handig...
Zoals ik er nu over denk wil ik met Valentijn een kaart/brief sturen, dat is een uitgelegen mogelijkheid voor personen zoals ik . Face-2-face ben ik geen ster op dat gebied zeg maar Maar goed, dat duurt nog 2 maanden....
Dit wou ik eff kwijt, ik vraag geen tips ofzo (al kan je ze natuurlijk altijd posten als je soortgelijke ervaringen hebt).
Fijne zondag