TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- USA - Chicago, Detroit & N. Central USA
-- Minnesota Tranceaddicts / Events Thread
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »


Posted by SweetCheeks07 on Dec-14-2006 22:52:

Worm Popper

quote:
Originally posted by habs24-7
why'd ya'all leave when he was still throwing down? and dont give me the "it was late" excuse, u best be preparing yourselves for WMC


Umm because like every time we go to a show austin has way too much to drink and he threw up when we got home. haha oh i cannot wait for you to come back and keep me under control. ahha


Posted by denys envy on Dec-14-2006 23:30:

countdown - 2 months.


Posted by Daniel K on Dec-14-2006 23:33:

quote:
Originally posted by Aristronica
countdown - 2 months.


till what, you tell us your gonna "try and make to mpls" again? :P


Posted by SweetCheeks07 on Dec-14-2006 23:46:

Worm Popper

cmay (pimpmasterdelux69) what the fuck im geting pissed at you. I never see you anymore, stop working so much so early and come out and be the hoolagin you are.

-that is all


Posted by SweetCheeks07 on Dec-15-2006 00:01:

quote:

I read a story on mnvibe of a guy who tried to get into the 4 strings / Darude show back in december. He had a cape and a top hat on from what I recall. The bouncers wouldn't let him in. His retort was "Hey man I'm here for Darude not Da 'tude".


Ya know may none of you have EVER told me that story and i always thought you ram & austin were all just being jackasses like you normaly are. haha that is funny shit im glad now i know. AHHAAAA


Posted by SweetCheeks07 on Dec-15-2006 01:49:

FUCK ME:
Andy Moor at barfly March 2nd 07.


fuck me im so excited, im already planning my scandalous outfit!!!


Posted by cmay119 on Dec-16-2006 02:54:

quote:
Originally posted by SweetCheeks07
Ya know may none of you have EVER told me that story and i always thought you ram & austin were all just being jackasses like you normaly are. haha that is funny shit im glad now i know. AHHAAAA



I'm pretty sure I told you that story Kristi. I laughed about it for weeks after I read it.

Anyways, I have now adopted the word 'tude' and use it quite frequently.

Especially when you get outta control, Kristi.


Posted by Daniel K on Dec-16-2006 03:42:


Posted by habs24-7 on Dec-16-2006 04:07:

Rivera! A&B!!! WTF! why cant this all be a month earlier....I'm bitter!


Posted by tylerc on Dec-16-2006 06:43:

woot!

i'm so pumped for robbie. and pumped to be back at karma!!


Posted by SweetCheeks07 on Dec-16-2006 22:31:

Worm Popper

quote:
Originally posted by habs24-7
Rivera! A&B!!! WTF! why cant this all be a month earlier....I'm bitter!




haha fly back


Posted by cmay119 on Dec-17-2006 01:15:

Yeah Abby you better get your bunyans back up here for this one!


Posted by habs24-7 on Dec-17-2006 21:54:

quote:
Originally posted by cmay119
Yeah Abby you better get your bunyans back up here for this one!


Well cmay I will do this if and ONLY if you:
1. don't go to winona and instead come to ATB! Chitown it up
2. mandatory attendance at WMC

now it may seem unfair I only have one thing to do and you have two but to that I say; DP at Pawn Shop DP AT PAWN SHOP!!! WHYYYYYYYY


Posted by epdarks on Dec-20-2006 22:20:

Caravan to Chicago, bitches. Get your tits on the phone and find us a hotel.


Posted by SweetCheeks07 on Dec-21-2006 00:44:

Worm Popper

quote:
Originally posted by epdarks
Caravan to Chicago, bitches. Get your tits on the phone and find us a hotel.


ok are you going to fill us in on our transportation then? how are we getting there mr. d'arco? Hmmm how are we getting there? -are we going to abbys fantasy land and spreading our wings to fly there? get your po-go stick up & we'll hop there.


Posted by cmay119 on Dec-21-2006 02:04:

I'm going by horse-drawn carriage.


Posted by epdarks on Dec-21-2006 03:02:

I hear buses are cheap as fawk. Someone look into it.

Buses are $50 a piece.


Posted by SweetCheeks07 on Dec-21-2006 22:07:

Yeah 50 bones isn't that cheap. It'd be cheaper to drive, but i doubt it's gonna happen.


Posted by habs24-7 on Dec-21-2006 23:25:

besides screw the bus...i want in on the horse carriage! cmay???? ohhhh and ps i was bored and checked hotels, we still got plenty of open rooms. i.e. no problemo getting hotelo


Posted by cmay119 on Dec-22-2006 23:32:

Forget it, I'm gonna load myself into a cannon and shoot myself there. I'll land on ATB and ruin the show for everyone, including myself...


Posted by habs24-7 on Dec-22-2006 23:52:

cmay your crushing my dreams! its cool though.....work blows, how did u ever handle this place?


Posted by cmay119 on Dec-22-2006 23:57:

What the hell are you talkin' about habs?! Atleast you have a laptop there. I had to use the company computer to surf the web. Although, if it weren't for my younger brother and his Gameboy Advance, I'm sure I would have gone insane eventually.


Posted by habs24-7 on Dec-23-2006 00:06:

yeah without this baby i'd probably have shot myself by now...its more the foreigners that cant do shit for themselves. i swear they half expect me to hold their hand while they cross the street!


Posted by cmay119 on Dec-23-2006 00:48:

You got a lotta nerve, habs...


Posted by SweetCheeks07 on Dec-28-2006 22:03:

Worm Popper

no YOU gotta lotta nerve may, stomach flu my ass.... Come to darude!!!!!!


Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2014, Jelsoft Enterprises Ltd.