tranceaddict Forums

tranceaddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je laatste tracklist
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »

Posted by Dj_Day-V on Mar-10-2007 10:51:

quote:
Originally posted by Siesta
leuk setje, maar die durrand mix van way out west is echt te kut gewoon, hoe kan je zon mooie track verneuken. Simpele bleeptrancetechno remiks. Wat een kut remixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Niet eens

Posted by DjRV on Mar-12-2007 16:58:

Beetje meer proggy, zal wel weer te snel gepitched zijn voor de blowers onder ons

01 Pink Floyd - Comfortably Numb (Blake Jarrel vs Nosmos Remix)
02 Conjure One - Centre of The Sun (Pete Lorimer 29 Palms Remix)
03 Lifelike And Kris Menace - Discopolis (Chris Lake Remix)
04 Origine - Sanctuary (Lemon 8 Remix)
05 Adam Freeland - We Want Your Soul
06 Matys - Funk
07 Redanka - In A State (fucked vocal Mix)
08 Matthew Dekay - Let the Games Begin
09 Oxia - Domino
10 Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)
11 Nathan Fake - Outhouse (Valentino Kanzyani Remix)
12 Jamiroquai - Deeper Underground (Remix)

Te halen via hier

Posted by Jasperovitsj on Mar-13-2007 18:55:

quote:
Originally posted by magrec
nah een plaat die normaal 127/128 bpm op 136 bpm draaien is niks voor mij

Voor mij ook niet. Faxing Berlin klinkt echt geforceerd op 135 bpm, daar is die track gewoon niet voor gemaakt

Posted by DjRV on Mar-14-2007 15:53:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Voor mij ook niet. Faxing Berlin klinkt echt geforceerd op 135 bpm, daar is die track gewoon niet voor gemaakt

Naja sorry maar dat vind ik gewoon echt je reinste onzin. Zolang een track niet vervormd wordt tijdens hoger pitchen zie ik echt het probleem niet. Puur op hoeveelheid bpm gaan lopen te meuken is zoiezo de boel wiskundig benaderen, als er 1 ding is wat je niet bij muziek moet doen is dat het wel.

Posted by magrec on Mar-14-2007 19:14:

tsja een plaat krijg niet voor niets een bepaald bpm....
het klinkt gewoon fucked up. De totale kracht wordt uit een plaat gehaald, zeker in het geval van faxing berlin.. Dat heeft verder niets met wiskunde of blowen te maken. Je moet verder doen wat je wilt maar als je geen kritiek wilt dan moet je je mix niet posten.

Posted by Siesta on Mar-14-2007 19:26:

Denk wel dat magrec gelijkt heeft, platen worden niet voor niks op 128bpm gemaakt. Je zegt wel dat er geen verschil is, maar waarom draai je je ze dan op 136? Pioneer cdj's fucken je beats wel degelijk hoor als je ze met master tempo gaat pitchen. Alleen je hoort het niet zo goed.

Tevens is het maar net waar je aan gewend bent.

Posted by DjRV on Mar-14-2007 19:48:

quote:
tsja een plaat krijg niet voor niets een bepaald bpm....
het klinkt gewoon fucked up. De totale kracht wordt uit een plaat gehaald, zeker in het geval van faxing berlin.. Dat heeft verder niets met wiskunde of blowen te maken. Je moet verder doen wat je wilt maar als je geen kritiek wilt dan moet je je mix niet posten.

Hoho gooi het nou niet meteen op die boeg, we hebben een menings verschil en ik ga nergens in de verdediging, ik heb een andere mening,that's it. Kritiek heb ik never nooit niet een probleem mee, maar dat betekent niet dat ik het er mee eens hoef te zijn. Draai aardig lang mee en naar mijn gevoel/gehoor is hij absoluut niet vervormd.

En master tempo wordt al helemaal niet gebruikt. Nooit gedaan ook, dan krijg je vervormingen ja. En sja, als je begint op 136 zullen je andere platen ook op 136 moeten zitten eh, lijkt me logisch Ik mix nooit daar onder, vrij saai vind ik het worden dan.

Posted by Donna on Mar-14-2007 20:20:

quote:
Originally posted by Siesta
leuk setje, maar die durrand mix van way out west is echt te kut gewoon, hoe kan je zon mooie track verneuken. Simpele bleeptrancetechno remiks. Wat een kut remixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

200% eens!

Posted by magrec on Mar-14-2007 20:47:

quote:
Originally posted by DjRV
Hoho gooi het nou niet meteen op die boeg, we hebben een menings verschil en ik ga nergens in de verdediging, ik heb een andere mening,that's it. Kritiek heb ik never nooit niet een probleem mee, maar dat betekent niet dat ik het er mee eens hoef te zijn. Draai aardig lang mee en naar mijn gevoel/gehoor is hij absoluut niet vervormd.

En master tempo wordt al helemaal niet gebruikt. Nooit gedaan ook, dan krijg je vervormingen ja. En sja, als je begint op 136 zullen je andere platen ook op 136 moeten zitten eh, lijkt me logisch Ik mix nooit daar onder, vrij saai vind ik het worden dan.

No probs ruben, vond de mix verder niet slecht hoor en ik snap best dat je faxing berlin wilt draaien ook al zit je op 136 bpm haha.

Over die MT geef ik je helemaal gelijk. Master tempo heb ik ook nooit aan tijdens het draaien irritant blikkerig geluid en dat ze dan een correctie makkelijker kunnen horen neem ik dan maar voor lief.

Posted by Siesta on Mar-14-2007 22:36:

Soms klinkt een plaat op 4 procent pitch zonder MT echt te lelijk, alles helemaal uit zn verband, dan vind ik de MT soms wel een handige optie.

Posted by dj_spare on Mar-14-2007 22:51:

master tempo is inderdaad zwaar lelijk, klinkt een beetje zoals een vriend van mij mixed... kan ff niet op de naam van het programma komen

Posted by Siesta on Mar-14-2007 23:38:

quote:
Originally posted by dj_spare
master tempo is inderdaad zwaar lelijk, klinkt een beetje zoals een vriend van mij mixed... kan ff niet op de naam van het programma komen

je hebt natuurlijk MT's en MT's. Die van de cdj1000MK3 is goed te doen als je binnen de perken blijft.

Posted by dj_spare on Mar-15-2007 09:37:

zou het Atomix kunnen zijn (dat programma?)

Ik heb zelf een CDJ-200 en daar is het master tempo vanaf +/- 3% niet meer te doen.

Posted by Siesta on Mar-15-2007 09:53:

zou kunnen zit niet zo in dj software, maar meestal is daar de MT idd niet veel soeps. De cdj200 is ook niet aan te raden. Ik probeer altijd nooit buiten de perken te komen van -2 of +2.

Posted by magrec on Mar-15-2007 19:31:

Alleen pioneer heeft een redelijke MT functie op zijn cd spelers. De MT is op de cdj 200 tot 6% nog wel redelijk hoor. bij 1000mk3 tot 12% te doen maar wie dat nodig heeft moet zijn trackselectie nog maar es goed doornemen

ik probeer zelf ook altijd binnen de -4 en +2 te blijven.

Posted by magrec on Mar-15-2007 20:11:

Dit is trouwens mijn laatste tracklist, mixje voor een internetradio uitzending (mixje van een klein uur). Ik zal hem van het weekend ook ff online zetten.

01.Gabriel Ananda - Lamakova (Original Mix)
02.Marshall Jefferson & Noosa Heads - Mushrooms (Salt City Orchestra Remix)
03.Plus49 - Rock On (Pole Folder Unfaithful Remix)
04.Chopstick, Eyerer - Haunting (Sleeper Thief Remix)
05.Tube Berger ft. Vanity - Funky Shit (Gui Boratto Remix)
06.Baxter Priestly - Release My Head (Darko Esser Emotek Remix)
07.Piemont - Ice Instinct (Original Mix)
08.Medway & Sven Hauck - Heliopause (Kosmas Epsilon Remix)
09.Heerhorst & Meissner - Partikelpumpe (Original Mix)
10.Moonbeam feat. Chris Lunsford - Consumption (Dub Mix)
11.Tube Berger ft. Vanity - Funky Shit (Andrea Doria Remix)

Posted by Jasperovitsj on Mar-16-2007 22:35:

quote:

Waanzinnige plaat

Posted by magrec on Mar-17-2007 09:48:

quote:
Waanzinnige plaat

zeker, volgende release van groovecollection black wordt ook alweer een vette release en die release daarna met die eelke klein remix van kosmas epsilon - paranoid. (komt ook op de nieuwe sequential cd van hernan cattaneo)
http://label.groovecollection.nl/samples/GCB003/Kosmas_Epsilon_-_Paranoid_eelke_kleijn_remix_GCB003.mp3

http://label.groovecollection.nl/releases.html

en dit zeg ik niet omdat ik jerry ken maar omdat ik ook echt vind dat er echt goede releases op uitkomen, eindelijk weer een nieuw label met fatsoenlijke releases.

Posted by dj_spare on Mar-17-2007 11:50:

Ik wacht met smart op Kosmas Epsilon - Paranoid

Posted by Jasperovitsj on Mar-17-2007 15:34:

quote:
eindelijk weer een nieuw label met fatsoenlijke releases.

Absoluut! Ik kijk ok enorm hard uit naar die nieuwe Pinkbox Special!

Posted by magrec on Mar-18-2007 00:03:

quote:
Absoluut! Ik kijk ok enorm hard uit naar die nieuwe Pinkbox Special!

die is heeeeel vet alleen wel iets meer als laatste plaat/einde set om te draaien.

Posted by magrec on Mar-18-2007 20:23:

quote:
Dit is trouwens mijn laatste tracklist, mixje voor een internetradio uitzending (mixje van een klein uur). Ik zal hem van het weekend ook ff online zetten.

01.Gabriel Ananda - Lamakova (Original Mix)
02.Marshall Jefferson & Noosa Heads - Mushrooms (Salt City Orchestra Remix)
03.Plus49 - Rock On (Pole Folder Unfaithful Remix)
04.Chopstick, Eyerer - Haunting (Sleeper Thief Remix)
05.Tube Berger ft. Vanity - Funky Shit (Gui Boratto Remix)
06.Baxter Priestly - Release My Head (Darko Esser Emotek Remix)
07.Piemont - Ice Instinct (Original Mix)
09.Heerhorst & Meissner - Partikelpumpe (Original Mix)
10.Moonbeam feat. Chris Lunsford - Consumption (Dub Mix)
11.Tube Berger ft. Vanity - Funky Shit (Andrea Doria Remix)

http://www.just-wonder.nl/Harmen_Eb...fm_18-03-07.mp3

Posted by Fkwebeman on Mar-20-2007 00:40:

Maakt Kosmas Epsilon eigenlijk ook wel eens een slechte plaat?

Posted by Siesta on Mar-20-2007 10:24:

1) Lionel Richie - All around the world (Bob Sinclar mix)
2) Mario Ochoa - Habla Con La Luna (Dr Kucho mix)
3) Wawa - I got fever
4) Niko de Luka - Lift me up
5) Dave Lee - Youre not alone (Mark Knight remix)
6) Dark Mountain Group - Lose control
7) Stef Vrolijk - To the jam
8) Mode Hookers - Breathe
9) Workidz - Clix
10) Dj Jose - Turn the lights off (Veron & Praia del Sol remix)
11) Bassnectar - Yo (Speaker Junk remix)
12) Kevin Sunray - Breathe easy
13) Rooster and Peralta - Spotlight
14) Veron and Praia del Sol - Camels 2007
15) Rooster and peralta - Shake it (Barcalona mix)
16) Jerry Ropero - Keep movin keep groovin

http://www.regency.nl/downloads/Pra...vemix_March.mp3

Posted by DjRV on Mar-20-2007 12:21:

10) Dj Jose - Turn the lights off (Veron & Praia del Sol remix)

14) Veron and Praia del Sol - Camels 2007

congrat's gozer!!

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »