TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2012
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Jasperovitsj on May-26-2012 20:13:

Thomas De Gendt


Posted by Config on May-26-2012 21:08:

Schitterende prestatie ! Waar eindigt dat??


Posted by Jasperovitsj on May-26-2012 21:16:

Op het podium, sowieso En wie weet, hij is een goede tijdrijder, alles is mogelijk...

Ik ben wel eens benieuwd naar de Vuelta, daar wou hij vol voor het klassement gaan. Deze Giro was alleen maar een test om te zien hoe ver hij al stond als ronderenner. Goeie test me dunkt Al zie ik hem in Spanje niet meteen kunnen opboksen tegen Contador.


Posted by MikeVee on Jul-10-2012 13:19:

Rustdag, gelukkig hebben we de politie om wat leven in het tourcircus te brengen.


Posted by Jasperovitsj on Jul-10-2012 16:21:

Altijd de kleine garnalen die ze pakken.


Posted by MikeVee on Jul-17-2012 20:21:

nu anders ne grote vis gevangen:

Fränk Schleck is tijdens een dopingcontrole in de Tour de France positief bevonden. De Luxemburgse renner van RadioShack zou een vochtafdrijvend middel gebruikt hebben dat op de verboden lijst staat. Zulk middel wordt vaak aangewend om doping te maskeren. Schleck is intussen opgestapt uit de Tour. Of dat vrijwillig is gebeurd, of op aandringen van zijn team, is niet helemaal duidelijk.


Posted by Jasperovitsj on Jul-17-2012 20:25:




En weeral bij Bruyneel hé.


Posted by Config on Jul-17-2012 21:23:

inderdaad... Is dat nu nog toevallig of niet? Alleszins zeer vreemd dat het nu gebeurt en niet tijdens een Tour waar Schleck echt goed rijdt... Een wanhoopsdaad?


Posted by FCB_Fanatic on Jul-20-2012 11:52:

quote:
Originally posted by Config
inderdaad... Is dat nu nog toevallig of niet? Alleszins zeer vreemd dat het nu gebeurt en niet tijdens een Tour waar Schleck echt goed rijdt... Een wanhoopsdaad?


en ze weten weer allemaal van niks


Posted by Jakhira on Jul-23-2012 20:19:

Een zekere Sagan zou in Aalst gewonnen hebben.
Aangezien hij op het blad die ik zag op nummer 1 stond, zal het wel een goeie zijn

/ontnuchterende noobmodus


Posted by Jasperovitsj on Jul-23-2012 20:35:

Sagan is de Gilbert van 2012.


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.