TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- USA - Florida
-- FLTA - C.O.T Part Deux
Pages (83): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 »


Posted by chach on Feb-20-2008 02:31:

quote:
Originally posted by MeLLyMeL
why do i see DA as the last poster in this thread but its not.. i'm the last poster.


He put us all on ignore. All of TA


Posted by DarkAngel on Feb-20-2008 03:36:

quote:
Originally posted by MeLLyMeL
why do i see DA as the last poster in this thread but its not.. i'm the last poster.



I dunno, there's something wrong with TA. I see the same problem you described in jesteraver's Castro thread.

quote:
Originally posted by chach
He put us all on ignore. All of TA






Only a handful few, not you. I still want to hit you with:





Posted by DarkAngel on Feb-20-2008 03:44:

Ahhhhhh feels good to have gotten that out of my system.


/cracks neck


Posted by chach on Feb-20-2008 03:52:



And thank God I'm finally done studying!


Posted by DarkAngel on Feb-20-2008 04:08:

quote:
Originally posted by chach





Hey Mikey Mike/RJT, you forgot to log out chach.






P.S.




Freedom comes at a VERY high price.




NEVER forget that.



(...'cause I sure as fuck know I won't.)


Posted by MJM74 on Feb-20-2008 04:19:

quote:
Originally posted by iclone
ugh i'm in kendall again


Hey!!!

What's wrong w/ Kendall!!






Posted by chach on Feb-20-2008 04:26:

quote:
Originally posted by MJM74
Hey!!!

What's wrong w/ Kendall!!







She's at the hospital keep her abuela in your thoughts and prayers.

And DA explain yourself ?


Posted by DarkAngel on Feb-20-2008 04:29:

quote:
Originally posted by chach
She's at the hospital keep her abuela in your thoughts and prayers.

And DA explain yourself ?


amber is preventing me from explaining myself.


Posted by chach on Feb-20-2008 04:31:

Tell that nigg to post she is never on anymore...




Hola!


Posted by chach on Feb-20-2008 04:34:

And lol at this epic failure! What a douche

http://cache.kotaku.com/assets/reso...roth-tattoo.jpg


Posted by DarkAngel on Feb-20-2008 04:34:

quote:
Originally posted by chach
Tell that nigg to post she is never on anymore...




Hola!



amber's busy doin her own things,,,,


Ambien is whats keeping me from xplainin'!


Posted by chach on Feb-20-2008 04:35:

quote:
Originally posted by DarkAngel
amber's busy doin her own things,,,,


Ambien is whats keeping me from xplainin'!





Shit totally missed that one


Posted by DarkAngel on Feb-20-2008 04:35:

quote:
Originally posted by chach
And lol at this epic failure! What a douche

http://cache.kotaku.com/assets/reso...roth-tattoo.jpg





Holy shit!


Posted by chach on Feb-20-2008 04:41:

Poor idiot seriously they fucked him over. The face looks like shit and the body is all jacked up.


Posted by MJM74 on Feb-20-2008 04:57:

quote:
Originally posted by chach
keep her abuela in your thoughts and prayers.



will do brotha..





Posted by iclone on Feb-20-2008 05:52:

quote:
Originally posted by MJM74
What's wrong w/ Kendall!!

nada...my cousins live there. i'm just not amped about all this hospital stuff. i'm back in naples now but heading over again tomorrow...


Posted by chach on Feb-20-2008 16:21:

AHH SOOOOOOOO BORED!!

DA GIVE ME YOUR FF7 NOWZ!!!!

I got a ps emulator on my mac and wanna play it! Don't wanna pay the 60+ bucks on ebay


Posted by MeLLyMeL on Feb-20-2008 17:41:

omg.. usually when ppl call to have us change services.. ie.. right now:

this guy calls telling us that he works with dhl to get cheaper prices blah blah. I say no.. sorry not interested at the moment. Then he goes " not interested in saving money". I say "Nowe are not interested in changing companies" *click*

that's that right?
No.

He calls back and i;m like " I can't believe you are calling back"... He said I cant believe u hung up on me. So i tell him again " sorry, we are not interested.. GOOD-BYE" *click*

HE CALLS AGAIN! This time extr mega psycho. Saying some BS how this is business to business relations and he can call every minute and every day and since we are right across the street he is going to stop by. i told him to go ahead and i'll call the cops!



i put him on speaker and my co worker grabbed the phone and told him to stop and leave me alone.


Posted by chach on Feb-20-2008 18:02:

You must have a sexy phone voice

And lol only in NY


Posted by MeLLyMeL on Feb-20-2008 18:27:

quote:
Originally posted by chach
You must have a sexy phone voice

And lol only in NY
yeah thing is... New York has ALOT of the same companies doing the same things cuz theirs millions of business out here. So they all fight for ur business.

Like call someone else if they hang up on u! Shit!

Hes so creepy. I'm not kidding u.. I freaked out when my boss came in late. I thought maybe his psycho ass would stop by.


Posted by candy69 on Feb-20-2008 20:03:

quote:
Originally posted by MeLLyMeL
omg.. usually when ppl call to have us change services.. ie.. right now:

this guy calls telling us that he works with dhl to get cheaper prices blah blah. I say no.. sorry not interested at the moment. Then he goes " not interested in saving money". I say "Nowe are not interested in changing companies" *click*

that's that right?
No.

He calls back and i;m like " I can't believe you are calling back"... He said I cant believe u hung up on me. So i tell him again " sorry, we are not interested.. GOOD-BYE" *click*

HE CALLS AGAIN! This time extr mega psycho. Saying some BS how this is business to business relations and he can call every minute and every day and since we are right across the street he is going to stop by. i told him to go ahead and i'll call the cops!



i put him on speaker and my co worker grabbed the phone and told him to stop and leave me alone.



OMG i've had to deal with all kinds of crazy calls but that's freaky Mel!


Posted by iclone on Feb-20-2008 20:41:

quote:
Originally posted by chach
AHH SOOOOOOOO BORED!!

DA GIVE ME YOUR FF7 NOWZ!!!!

I got a ps emulator on my mac and wanna play it! Don't wanna pay the 60+ bucks on ebay

you're such a nerd.


Posted by MeLLyMeL on Feb-20-2008 20:52:

quote:
Originally posted by candy69
OMG i've had to deal with all kinds of crazy calls but that's freaky Mel!
tell ME about it!

Lennon.. his name is Lennon... he works at 1375 Broadway. I'm 1410 broadway. I just don't remember the name of his company.



Posted by DarkAngel on Feb-20-2008 22:37:

quote:
Originally posted by chach
AHH SOOOOOOOO BORED!!

DA GIVE ME YOUR FF7 NOWZ!!!!

I got a ps emulator on my mac and wanna play it! Don't wanna pay the 60+ bucks on ebay



No way jose.


Posted by bdr222 on Feb-20-2008 23:41:

Confused

WHAT THE SHIT IS GOING ON IN HERE!?!?


Pages (83): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2015, Jelsoft Enterprises Ltd.