TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Tracklist Requests / Postings
-- Live Now! A State Of Trance Episode 400 (16/18-04-09) w/ Armin van Buuren & Guests
Pages (138): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 »


Posted by snatonsb on Apr-17-2009 02:25:

ROFL Armin said the trance addicts will love that!


Posted by Acuariano1951 on Apr-17-2009 02:26:

ARMIN's set

Download
1. Part 1 http://rapidshare.com/files/2222569...ET-4C.part1.rar
1. Part 2 http://rapidshare.com/files/2222564...ET-4C.part2.rar


Posted by Neo95gt on Apr-17-2009 02:26:

Armin with a Tranceaddict reference


Posted by Tranzymind20 on Apr-17-2009 02:26:

lol Kandi seems Drunk


Posted by AciD_SuN on Apr-17-2009 02:26:

Of course , we all heard that ...

jeez


Posted by able.h on Apr-17-2009 02:26:

quote:
Originally posted by snatonsb
ROFL Armin said the trance addicts will love that!


LOL

+1 heard that too.. did he really mean TranceAddict as in TA our TA?


Posted by ramballo on Apr-17-2009 02:27:

quote:
Originally posted by Neo95gt
Armin with a Tranceaddict reference



Posted by Sonnix on Apr-17-2009 02:28:

Reconceal - Touch Her Heart (Michael Angelo & Jim Remix)


Posted by coolestrl on Apr-17-2009 02:28:

i think he just referred to trance lovers in general not us TA's


Posted by lenieNt Force on Apr-17-2009 02:28:

quote:
Originally posted by able.h
He has done it.. my favorite quote from Kandi "I can't play Hymm now because this guy (referring to Super8 & Tab) is playing it right now"

LOL

Kandi FTW

Thanx!


Posted by GeminiZ on Apr-17-2009 02:29:

KANDI is rippin it!


Posted by Neo95gt on Apr-17-2009 02:31:

quote:
Originally posted by coolestrl
i think he just referred to trance lovers in general not us TA's


c'mon. ID's.....tranceaddicts. Gotta be us


Posted by ramballo on Apr-17-2009 02:33:

Good TUNE
pretty good by KandI i say


Posted by Sonnix on Apr-17-2009 02:33:

ID PLZZZZZZ


Posted by lenieNt Force on Apr-17-2009 02:34:

Wonder how Signum's doing.. why no stream from room 2?


Posted by AciD_SuN on Apr-17-2009 02:35:

i think is

Daniel Kandi & Einar K - How Does It Feel


Posted by MeLLyMeL on Apr-17-2009 02:36:

quote:
Originally posted by coolestrl
i think he just referred to trance lovers in general not us TA's
it's still funny cuz it's true.

why couldn't super8 & tab atleast say who they did the remix for!!!

haha


Posted by coolestrl on Apr-17-2009 02:36:

quote:
Originally posted by Neo95gt
c'mon. ID's.....tranceaddicts. Gotta be us


he supports trance.nu more than us so just my thought...


Posted by Sonnix on Apr-17-2009 02:38:

C-Systems - Heat (Hodel & Terry's Summer Sun remix) EPIC!


Posted by MeLLyMeL on Apr-17-2009 02:39:

quote:
Originally posted by lenieNt Force
Wonder how Signum's doing.. why no stream from room 2?
it is going to be rebroadcast through out the day - not sure what time. So check for it.


Posted by Neo95gt on Apr-17-2009 02:40:

quote:
Originally posted by coolestrl
he supports trance.nu more than us so just my thought...


Yeah but this website is pretty famous, all the djs know about it


Posted by lenieNt Force on Apr-17-2009 02:40:

quote:
Originally posted by MeLLyMeL
it is going to be rebroadcast through out the day - not sure what time. So check for it.

Kk cool thnx for info!


Posted by lenieNt Force on Apr-17-2009 02:41:

Ohh man.. that break on Sebastian Brandt - Technology... It's just.. I don't have words man. It explains me things.


Posted by snatonsb on Apr-17-2009 02:42:

It's a wrap he killed it lol.


Posted by able.h on Apr-17-2009 02:43:

haaaa More Than Anything!


Pages (138): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2015, Jelsoft Enterprises Ltd.