TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- USA - Florida
-- FLTA - C.O.T Part Deux
Pages (83): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 »


Posted by bdr222 on Feb-28-2009 19:33:

quote:
Originally posted by Roweazie
insane lighting at space w/PVD!!!
\


That video gives me chills... great night indeed. PvD is the man


Posted by Rose on Mar-03-2009 20:46:

Bipolar weather.


Posted by snatonsb on Mar-04-2009 04:15:

Man started MMA classes shit is killer!


Posted by FallingMoon on Mar-06-2009 01:41:

Fat fuck Rush Limbaugh annoys the shit out of me, god that guy is a fuking douche almost as bad a O'Reilly but no - nothing tops that retard.

but one thing I do agree with like 1 thing, the stupid stimulus package. I don't get that shit but w/e hope it works.

Another thing is they should let AIG run itself into the ground & let someone else come & pick up the pieces with a FRESH start. Those idiots have so much debt & no one is asking for them to explain all the money they already got from that bailout. That shit is probably sitting in several CEO's bank accounts paying for their yachts & hookers. Government makes so many dumb decisions & have no credible explanations to back them up.

ok I gotta stop listening to MPR news lol.

/rant


Posted by Terraburn on Mar-10-2009 02:28:

Didn't see a thread for this kind of thing so I figured here was best.

Just wanted to say hi, name's John. Just found the site today and very happy I did.

Trying to go to as many shows as I can this year so hopefully I'll run into some people there.

I guess that's all


Posted by bdr222 on Mar-10-2009 20:19:

quote:
Originally posted by Terraburn
Didn't see a thread for this kind of thing so I figured here was best.

Just wanted to say hi, name's John. Just found the site today and very happy I did.

Trying to go to as many shows as I can this year so hopefully I'll run into some people there.

I guess that's all


Welcome aboard..

On a side note.. http://www.msnbc.msn.com/id/29618496/

I lol'd


Posted by Renzo on Mar-11-2009 02:50:

PvD left PAM DJs.


Posted by snatonsb on Mar-11-2009 03:02:

quote:
Originally posted by Renzo
PvD left PAM DJs.



So what does that mean....?

On a side note I got my ass pummeled in MMA training today and got tapped out by arm bar fucking douche's! I can't wait to get better!


Posted by PatMcGroin on Mar-11-2009 03:26:

on another random note im pissed because fiu wont give me my cum laude cord because im graduating in summer but walking in the spring ceremony. got i hate this school. i mean it doesnt really mean shit cuz regardless im still cum laude, but its crap that fiu wont let me wear the cord i earned. fucking fags.


Posted by arturob on Mar-11-2009 03:28:

quote:
Originally posted by PatMcGroin
on another random note im pissed because fiu wont give me my cum laude cord because im graduating in summer but walking in the spring ceremony. got i hate this school. i mean it doesnt really mean shit cuz regardless im still cum laude, but its crap that fiu wont let me wear the cord i earned. fucking fags.


that is shady


Posted by PatMcGroin on Mar-11-2009 03:30:

quote:
Originally posted by arturob
that is shady


arturoooooooooo! how are you my friend? its been too long!

but yes, it is shitty. unfortunately theres not much i can do because the form i signed to walk in the spring ceremony says that i cant participate in the honors portion if im walking early. but i do want to write a letter to the school because if they had a summer ceremony then none of this would be an issue anyway!

edit: but its like my mom says... "its just a dumb cord, who cares?" i earned it and no one can take that away from me. so fuck a dumb cord. lol.


Posted by snatonsb on Mar-11-2009 04:15:

Damn that's messed up bro but at least you know you got it is all that matters!

Man I am high as a kite right now blasted off to the mooooooooooooooooooooooon.


Posted by Roweazie on Mar-11-2009 22:20:

quote:
Originally posted by snatonsb
Man started MMA classes shit is killer!
Your still a pussy.


Posted by bdr222 on Mar-14-2009 16:54:

W00t, Spring break!


Posted by MeLLyMeL on Mar-14-2009 17:57:

i just started school monday


my spring break isn't till passover haha..


Posted by 3xx3r7 on Mar-14-2009 20:42:

my spring break is over.


Posted by MJM74 on Mar-18-2009 21:40:

quote:
Originally posted by Roweazie
Your still a pussy.










Posted by chach on Mar-19-2009 19:15:

im so hungry my bro has my bank card and my car is to far away


Posted by bdr222 on Mar-19-2009 22:38:

sigh.. spring break & i'm spending afternoons @ the fiu library researching.. God I hate this semester.


Posted by PatMcGroin on Mar-19-2009 22:40:

quote:
Originally posted by bdr222
sigh.. spring break & i'm spending afternoons @ the fiu library researching.. God I hate this semester.


i feel your pain.


Posted by chach on Mar-19-2009 23:28:

I'm so ready for it to be over lol I got two tests on tuesday then wmc on wed I think I've already checked out for wmc

I've been doing so well this semester too. UGH! literally not gonna do anything but study till tuesday.


Posted by bdr222 on Mar-20-2009 02:10:

I got a Test on monday, 2 tests & a paper due on tuesday, & a test on thursday... So if anyone sees me @ space on thursday for Toolroom/Viva, i'll probably be smashed beyond belief


Posted by MeLLyMeL on Mar-20-2009 02:44:

yeah.. the one day i was planning on skipping class (the day i leave for wmc) happened to be on a day that I have my first anatomy and physio test AND it's a night class!!

soooooooooooooooooooooooooo..........

i cancelled my flight and got the last flight out at the airport closest to my school.

My brother is gonna pick up my boyfriend at the original scheduled time while DA (thanks sooo much) is gonna come pick me up at 1 am.

so wednesday nights wmc is officially out for me. thursday will be oo soo worth it.


Posted by chach on Mar-20-2009 02:59:



omg lol I can not wait till next week I really think I'm gonna die lol! Whatever I had a good run


Posted by FallingMoon on Mar-20-2009 17:09:

quote:
Originally posted by bdr222
sigh.. spring break & i'm spending afternoons @ the fiu library researching.. God I hate this semester.


Ant is hating it too lol he has to write a 7 page paper and he's doing it little by little.

I couldn't start on the mini-term I wanted cuz I didn't wanna cram anything so I'm starting fresh for summer. I begin registering for classes April 1st! I'm freaking anxious for it already.

I'm so excited to be going back in school, better late than never.

Can't wait till next week, only doing 3 parties but 2 of them are day parties and 1 nite which is Markus on Tuesday. Doing it differently this year but I can still party preggo & I'll be doing it 100% sober w00t! Awww my first sober WMC lol.

Then I got my Sony Ericsson Open matches in April.

Busy busy!


Pages (83): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2015, Jelsoft Enterprises Ltd.