TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Australia
-- Stipsy's Teste Ticklers #2
Pages (111): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 »


Posted by waXology on Oct-10-2003 12:04:

quote:
Originally posted by Pointy


Billy Paul Williams - So In Love (Markus Schulz Sunset On South Beach Mix)

Fucking beautiful this, the beat screams drive while the melody n guitar keep it special to the soul...I'm fucken loving this tune!!



this is my monthly pick! its fucking unreal!!! its on repeat! x1000


Posted by Psygnosis on Oct-11-2003 02:46:

Matt Darey Feat. Marcella Woods - Voice Of An Angel

This tune is awesome, and no i'm not biased but this is awesome Matt Darey style that most people including me love.

The bassline is too much Seraque influenced, i guess thats what he is doing atm, "experimenting'


Posted by Pointy on Oct-12-2003 09:04:

Deephouse Souldiers - New Dawn (Miles Till Dawn Mix)

Reminds me alot of The Timewriters deeper productions. OoooooooooooooooooooooOOoOOOo i wanna fuck to this track


Posted by Ghostface on Oct-13-2003 01:57:

quote:
Originally posted by Dj_Psygnosis
Dunno if these were mention

Masters & Nickson - Out There (C-Quence Remix)

yuck, really not a fan of this.

Ferry Corsten - Right of Way
Boooooooooooorrrrrrrrring. Not a fan.

Andain - Beautiful Things (Cor Fijneman Mix)
Yawwwwwwwwwn. G&D Unplugged mix still reigns.


Posted by [ groovypants ] on Oct-13-2003 05:03:

I'm a bit slow, but I've only just discovered:

Evanesence - Hello [Gabriel & Dresden bootleg] the other day and I am quite liking it - yes not much innovation in the remix - but its nonetheless very melodic and catchy!

The Gift - The 7th Day is nice also!


Posted by Psygnosis on Oct-13-2003 05:11:

quote:
Originally posted by Ghostface
yuck, really not a fan of this.



Yeh me neither, just thought i'd mention it.



ALSO new ones

Delerium - Truly (Signum Remix)

Matt Darey - Intoxicate

and also Matt Darey and Michael Woods are producing something together again, should be really interesting.


Posted by Tak on Oct-14-2003 10:08:

quote:
Originally posted by Teknoscaper.
Way Out West - Muthafucka
huge.




huge is the only word for it, i put it on the back of intensify the other week to play in the car and everytime I just end up playing this song. I just can't get enough of it.

I was also really dissapointed by Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Bootleg) although it looks like dave just threw a beat over the top of the original, so what do you expect.

Some other one's owning me ATM are:

Harry Romeo feat. Robert Owens - I Go Back
Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue
Sattva - Echo Of Silence (Way Out West Remix)
Sworn - Treatment Declined

and not really trance but
X-press 2 - Lazy (Freeform Five Remix)


Posted by Lanithium on Oct-14-2003 10:34:

Really liking 'Andy Jay Powell - Summerwave' atm... never heard any hype about it or plays in any sets before untill i saw the record for sale on abovethesky.

heres a sample

http://www.abovethesky.com/mp3/ASR004.MP3


Posted by DJ_Ballistic on Oct-15-2003 03:30:

UNKLE - In A State (Both Original & Sasha Remixes)
Nathan Fake - Outhouse (Main Mix)
JS Ten - Eternal (Euphonic Remix)
Evanescence - Hello (Trifactor vs Gabriel & Dresden Remix)
Andain - Beautiful Things (Cor Fijneman Remix)


Posted by Psygnosis on Oct-15-2003 06:25:

Locust - Valley Of Love

Has a very similar sound to Push - Strange World...it's not a direct copy but it just sounds very similar at some parts.


Posted by Pointy on Oct-15-2003 06:30:

^ thats such a fluffy piece of shit ^


Posted by Psygnosis on Oct-15-2003 06:41:

quote:
Originally posted by Pointy
^ thats such a fluffy piece of shit ^


Everything is fluffy to you, i actually thought this song had a awesome feel...not fluffy.

each to their own

Also newer remixes of Gamesmaster are out soon

Digital Blonde rmx and Lee Haslam rmx...

I'm sure Ghostface was wanting the Digital Blonde one badly.


Posted by JayKuE on Oct-15-2003 07:00:

what can ya say
fluffy guys like fluffy tunes


Posted by Psygnosis on Oct-15-2003 07:02:

quote:
Originally posted by JayKuE
what can ya say
fluffy guys like fluffy tunes



haha, so is PVD a fluffly guy now??

Its just a matter of interest...

YOU want fluffy trance, i consider Perdo Del Mar - Mayela (Original Mix) fluffy as hell..yet it gets played by all the biggies...matter of taste...


Posted by JayKuE on Oct-15-2003 07:11:

quote:
Originally posted by Dj_Psygnosis
haha, so is PVD a fluffly guy now??


three words
"destroy she said"
pvd, banged it exclusively [virtually]

nuff said.


Posted by JulesPLees on Oct-15-2003 07:27:

PvD...2 words

Out there


Posted by Tak on Oct-15-2003 10:50:

quote:
Originally posted by DJ_Ballistic

Evanescence - Hello (Trifactor vs Gabriel & Dresden Remix)


Just got this this morning, it's a much cleaner mix, very good indeed. I was playing it and my brother who hates my music with a passion even said it was good.


Posted by Psygnosis on Oct-15-2003 11:02:

JayKue, yeah your right...

also you got a verrrrry addictive sig man...i'm hypnotised to keep looking at it.


Posted by DJ_Ballistic on Oct-16-2003 03:03:

Underworld - Born Slippy (Paul Oakenfold Remix)


Posted by jizza on Oct-16-2003 03:46:

tube tech - the end (vanguard remix) <-- that 'doors' track
balthazar - Insanity (original and dumonde) <-- stroppy lyrics, catchy melody, great all-rounded cheese
thomas rubin - cold night (dj scot project remix) <-- its got a strange hypnotic machine-like noise that arouses me
Jewel - Stand (Original Radio Edit)<-- she used to be so cute now she's sex on a stick!


Posted by Ghostface on Oct-16-2003 03:57:

cool, cheers psygnosis I can't wait to hear gamemaster 2003 (digital blonde)

That new tune you mentioned
Delerium - Truly (Signum Mix) is ok, I don't really like the vocal but as a dub it would be sensational imo.

Also

Boss@Nova - Stone Cold

an interesting one. Not really what I was expceting. Reminds me in a way of a tough version of the oakie mix of mansun - i can only.


Posted by [ groovypants ] on Oct-16-2003 04:49:

Marco V vs. Jens - Loops and Tings [Relooped]

A very nice remix, although it will never better the original, Marco gives it a fair modern re-touch!


Posted by Pointy on Oct-16-2003 09:29:

Golan Globus - Blazer

God damn...this is gonna get fucken CANED over summer Such a happy mad semi-rockish prog track Tis in Sashas set from Guvernment Toronto, trust that **** to be the first to play this (first i've heard at least, i'm no doubt gonna be proved wrong )


Posted by JayKuE on Oct-16-2003 11:00:

quote:
Originally posted by Pointy
Golan Globus - Blazer

God damn...this is gonna get fucken CANED over summer Such a happy mad semi-rockish prog track Tis in Sashas set from Guvernment Toronto, trust that **** to be the first to play this (first i've heard at least, i'm no doubt gonna be proved wrong )


agree.
first heard in his 27/6 glastonbury set
hope it gets a vinyl release.


Posted by waXology on Oct-16-2003 11:16:

OMG!!

Project Zero - Omega Six (Antitesys Remix TTTTTTTTTTTUNE


that is all


oh PS Jay.... i need the girl in your sig!
ill swap u bass tarts - summer in space for her


Pages (111): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2015, Jelsoft Enterprises Ltd.