return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
TE Theme 2002
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
Ik weet dat er ergens een topic loopt en waarin gesugereerd werd dat het Rank 1 - Awakenings zou zijn.
Had geen zin om die weer omhoog te schoppen, vandaar ff een nieuwe :)
Want ik was net ff TMF aan het kijken --> Mental Theo On The Road :), blijft toch lachuh programma hoor...
Maar daarin was een klein gesprekje met Johan Gielen en die zei dat er in februari weer een nieuwe single met Svenson uit zou gaan komen.
Zou dit dan de nieuwe TE Theme worden.
En laten we dit dan maar als suggestie voor het TE theme topic beschouwen... :)
Blik
ik keek gister en daar was theo met piet bervoets aan het praten, en die zei toen dat het nummer op de achtergrond de nieuwe single was (Awakenings dus) en dat de CD van rank-1 in februari-maart uit zou komen.

dus ht gaat tussen Gielen en Rank-1, maar ik denk dat Rank-1 de top-act van TE gaat worden, dus ook het thema krijgt
Ruben_Dubbink
toch niet weer Johan 'ik ben behoorlijk ego' Gielen,
doe mij dan maar een nummertje van Rank 1!
Ben zeer benieuwd naar de act die ze in februari gaan opvoeren op TE

GreetZ RubDub
DJ Tiesto 2001
Ik heb Rank 1 - Awakenings al. Het is een dik chill nummer. Zou het wel vet vinden als dat de theme zou worden van TE 2002. Gielen heeft het al 2x gedaan. Dus nu weer tijd voor een ander.

Greetz ---DJ Tiesto 2001---
DJ_Massive
blablabla
late we nou niet gaan raden welke het mogelijk misschien zou kunnen zijn, wacht gewoon af tot et bekend gemaakt wordt :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by DJ Tiesto 2001
Ik heb Rank 1 - Awakenings al

ja de radiorip ja ;) wij ook :)
John
et zou wel vet zijn als barthezz em deed, die komt toch ook??? :D:D:D
j/k :)
Flippe
Bartje komt ook ja, snap niet dat ze hem vragen. Heb hem horen draaien, vindt het niet geweldig, maar ja das mijn smaak :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Flippe
Bartje komt ook ja, snap niet dat ze hem vragen. Heb hem horen draaien, vindt het niet geweldig, maar ja das mijn smaak :)

zozo, flippe doet ook es een post van meer dan 5 woorden!!:D :p :p

naja, barthezz staat toch in zaal 2, kwas eigenlijk tochnie van plan daar naar binnen te wandelen.

greetz kolkiewolkie
TranceFool
Ik weet bijna zeker dat et Svenson & Gielen - Confusion wordt eigenlijk

YojiBiomehanika
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Biohazard
barthezz kan draaien??? *points and laughs* whahaha zal zekers wel errug commercieel en kut zijn

kan ie nog slechter mixen als DJ Jose?? Tell me it ain't so
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement