return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Ken nie slapen!!!
View this Thread in Original format
Creamfields23
Ik krijg vandaag een belangrijk telefoontje van mijn hypotheek adviseur dus ik ben te nerveus om te gaan slapen:nervous: :nervous:

Dus ben ik wat oude threads gaan zoeken. En kon er een niet vinden. Ik heb ooit eens een thread geplaatst met de vraag aan mensen die zelf mixen. Ofdat zij nou twee platen hebben die voor elkaar gemaakt zijn. Kon toenertijd niet "goed" uploaden :D :D :D

En geinspireerd door de sets van de contest wil ik hier nog effe op terugkomen. Deze keer met fragment. Mijn zelfgemaakte beste overgang allertijden Sarah Mclachlan - Sweet surrender naar Lexicon 4 - Reachme
Inmiddels al effe geleden maar nog steeds zo vet als toen.

Als meer mensen zoiets hebben graag reply, want deze jongen is een echte overgang Junkie:D :D :D
Creamfields23
Arrrghhhhhh!!! Waarom komt dat upload venster niet tevoorschijn?

Effe geregeld anders ken ik helemaal nie slapen!!!:D :D

Hiero
SnuggLe
Sorry maar deze thread vind ik totaal onzinnig. Geen raakvlak met wat dan ook. Maar er dan 1 aan met een titel die ook ergens over gaat zodat het uitnodigt om te lezen... en dat je kan ZIEN dat het over muziek gaat.

*CLOSED*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement